מכבי חיפה הודיעה: "נקפיא את מכירת הכרטיסים נגד חדרה"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

שלושה שבועות לפני המשחק בנתניה, האוהדים הירוקים מאיימים שלא להגיע למשחק עקב העובדה שיצטרכו לשלם 80 שקלים לפני עמלה: "רצינו לקחת 60 אחיד, אבל זה לא חוקי ויוביל לכך שנעמוד לדין", נמסר מהמארחת

(גודל טקסט)

ליגת העל יצאה לפגרה בת שלושה שבועות, בסוף השבוע עקב משחקי הנבחרות ולאחר מכן שבוע לצורכי שזרוע האצטדיונים, אבל למשחק אחד כבר נפתחה מכירת הכרטיסים – ביום ראשון (1.12) תארח הפועל חדרה את מכבי חיפה באצטדיון בנתניה והרוחות די סוערות בקרב האוהדים.

בשבוע שעבר הודיעה מכבי חיפה כי היא פנתה לחלק מקבוצות הליגה בנוגע למחירי הכרטיסים, במטרה להגיע לשיתוף פעולה שיאפשר לאוהדי האורחת בכל משחק לשלם מחרים שלא יעלו על 50 שקלים, אבל עם פתיחת מכירת הכרטיסים למשחק הקבוצה נגד הפועל חדרה, הופתעו האוהדים לראות שהמחיר עומד על 80 שקלים למבוגר. 

הירוקים איימו במחאה, אלא שבחדרה לא התרגשו והסבירו: "הפועל חדרה מבקשת להבהיר כי עוד לפני הכעס של אוהדי מכבי חיפה, בחדרה רצו ללכת לקראת אוהדי חיפה ולמכור כרטיסים במחיר אחיד של 60 שקלים, בדיוק כפי שהם שילמו במשחקי החוץ מול נס ציונה וכפר סבא. אלא שכיוון שמדובר בדבר המנוגד לתקנון (התקנון מאפשר למכור במחיר אחיד עד 50 שקלים בלבד), ביררנו את הנושא מול תובע ההתאחדות וקיבלנו תשובה חד משמעית כי אם נעשה זאת, נועמד לדין.


אוהדי מכבי חיפה. יחרימו את המשחק בנתניה? (מאור אלקסלסי)

"אי לכך ובהתאם לזאת, הוחלט בחדרה לגבות 80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לנוער/חיילים/נשים, שזה ממוצע של 60 שקלים לכרטיס והאפשרות הכי קרובה למחיר של 60 אחיד. אנו משוכנעים כי לאור הצלחת שתי הקבוצות והעובדה כי המשחק ייערך לאחר פגרה בת שלושה שבועות, האצטדיון בנתניה יהיה מלא ומבקשים מכל מי שמעוניין לרכוש כרטיס להקדים ולעשות זאת כדי להבטיח את מקומו באצטדיון", הוסיפו בחדרה.

ממכבי חיפה מסרו בתגובה להודעת חדרה: "בתחילת השבוע פנו אנשי חדרה למנכ"ל הקבוצה אסף בן דב ונקבו את המחיר הצפוי למשחק הקרוב בין הקבוצות. לאחר שיח הובהר להם שהמחיר אותו דרשו גבוה מהעונה שעברה ב-50% לאדם בוגר. הובהר לאנשי חדרה כי הקהל עשוי למחות ברגליים ולא להגיע למשחק. אנשי חדרה הפחיתו את המחיר, אך לצערנו הוא עדיין גבוה יותר מבעונה שעברה. למרות בקשות חוזרות ונשנות, לצערנו עודכנו כי המחיר הסופי נקבע ואינו ניתן לשינוי". המועדון אף הוציא הודעה רשמית בה נאמר כי הוא מקפיא את מכירת הכרטיסים למשחק.

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה מסרו: "זו  לא הפעם הראשונה בה מחירי הכרטיסים לקהל החוץ של מכבי חיפה גבוהים ביחס לקהלים אחרים, אך הפעם מכלול הדברים הוביל אותנו להתערבות ולנקיטת עמדה בנושא. ההודעה המתגוננת של הנהלת חדרה רק חיזקה אצלנו את ההבנה שמנסים לרכב על גל ההצלחה של מכבי, באים לעשות עלינו קופה-פשוטו כמשמעו. אנו עוד בוחנים את הדברים, בין היתר גם מול הגורמים הרלוונטיים במכבי חיפה, ומנסים לפעול בנושא בטרם יתקבלו החלטות כבדות משקל. אנו קוראים לכלל אוהדי מכבי חיפה לחכות לעדכונים נוספים ועד אז לא לקנות כרטיסים  זוהי השעה להוכיח את כוחנו כקהל אחד ומאוחד!".

לאחר מכן,גורם בחדרה סיפר לספורט1 שהמחירים נקבעו בשל פניית מכבי חיפה לקבוצות הליגה, כפי שציינו לעיל: "חבל שמכבי חיפה מתעלמת מתקנון ההתאחדות לכדורגל ומהעובדה שמחירי הכרטיסים נקבעו על פיו. למרות הרצון הגדול להפחית את מחירי הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה והפועל חדרה, התקנון אוסר זאת והדבר אינו בשליטתנו".


האצטדיון בנתניה. אוהדי מכבי חיפה יחרימו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי