סיינסבורי בראיון: "היה לי קל להשתלב בחיפה, המנטליות כאן נהדרת"

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

הבלם האוסטרלי דיבר במולדתו על החיים בישראל: "האנשים הרבה יותר ידידותיים, כולם מדברים פה אנגלית". המעבר לירוק: "לא קיבלתי דקות בפ.ס.וו וכאן הבנתי שאוכל לשחק בכל שבוע ולהנהיג את הקבוצה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

טרנט סיינסבורי מתגלה כאחד משחקני הרכש המוצלחים שהגיעו לישראל הקיץ. האוסטרלי הבינלאומי שהצטרף למכבי חיפה מפ.ס.וו. איינדהובן השתלב בצורה טובה בחלק האחורי של הירוקים ושותף מלא לפתיחת העונה המוצלחת בכרמל. הבלם שנמצא עם נבחרתו לקראת משחק החוץ נגד ירדן במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 והוא התפנה לראיון במולדתו והתייחס לתקופה בירוק, המעבר לישראל ועל החיים בהולנד.

ההתאקלמות בישראל: "יש דברים מסוימים שהם מעט שונים, האוכל שונה וגם המנטליות. בישראל האנשים הרבה יותר פתוחים וידידותיים. באופן אישי אני גם נהנה ממזג האוויר החמים".

סיינסבורי המשיך והתייחס להשתלבות המהירה במכבי חיפה: "כולם מדברים כאן אנגלית, יש פה מנטליות נהדרת. כולם רוצים לעבור קשה והקבוצה עצמה מאוד צעירה. לכן היה לי כל כך קל להשתלב ולהוביל את ההגנה".


"היה לי כל כך קל להשתלב ולהוביל את ההגנה". טרנט סיינסבורי (אודי ציטיאט)

כאמור סיינסבורי הצטרף למכבי חיפה אחרי אחרי עונה אחת בפ.ס.וו בה רשם חמש הופעות ליגה בלבד. מאמן נבחרת אוסטרליה גראהם ארנולד התייחס לכך ואמר: "טרנט קיבל החלטה. נכון, יכול היה להישאר בהולנד, אבל הוא לח שיחק כל כך שנה האחרונה, הוא רצה ללכת למקום שיהיה אפשר לשחק בו בכל שבוע וליהנות מהחיים, וזה מה שהוא עושה"

גם הבלם הסביר את המהלך: "הסיבה העיקרית שעזבתי את פ.ס.וו היא שרציתי לשחק וראיתי את עצמי משחק בכל שבוע במכבי חיפה, להיות המנהיג ולקחת את המועדון למקומות טובים יותר. בנוסף כשאתה משחק בביטחון, אתה מציג את הכדורגל הכי טוב שלך, זה מה שאני מקווה להביא לנבחרת הלאומית".


טרנט סיינסבורי במדי נבחרת אוסטרליה. מקווה לתרגם את היכולת גם בזירה הבינלאומית (Robert Cianflone/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי