בבית"ר תוקפים: "צר לנו שבמכבי חיפה לא לוקחים אחריות"

אנטואן קונטה, אורי זהבי
אנטואן קונטה, אורי זהבי | מאור אלקסלסי

במועדון טוענים: "אם יש להם חומרים שמוכיחים שמישהו מאוהדינו קרא קריאות גזעניות, מבקשים לקבל אותם ונטפל ביד קשה". קונטה יטען בדיון: הטענה כאילו אוהד אחד נהם - מגוחכת. פלומיין מקווה לשחק לאחר הפגרה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מגן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, יגיע בשבוע הבא לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי להעיד בפרשת הנהמות, שהושמעו לטענתו נגדו במשחק מול מכבי חיפה. השחקן יגיע לדיון בליווי פרקליטו, עו"ד רונן מוזסון ונציג הקבוצה. קונטה מתכוון לטעון בדיון כי בניגוד למה שנטען ביומיים האחרונים, הוא הבחין שמספר אוהדים נהמו לעברו. "הטענה כאילו אוהד אחד השמיע נהמות מגוחכת", אמרו בסביבתו. "הכל יתבהר בדיון".

מבית"ר ירושלים נמסר הבוקר לספורט 1: "צר לנו שגורמים במכבי חיפה מחפשים להעביר אחריות, במקום לקחת אחריות. מדובר באירוע גזענות חמור וכך יש לנהוג בו ולכן אם למכבי חיפה יש חומרים שמוכיחים שמישהו מאוהדינו קרא קריאות גזעניות כלפי שחקן שלהם אנחנו מבקשים לקבל את החומרים ומבטיחים לטפל ביד קשה, מאוד, כמו בעבר, בכל מקרה כזה".

השחקן המריא הבוקר לצרפת בשל פגרת הנבחרות וישוב לישראל ביום ראשון. בלי קשר, בית"ר תעמוד לדין על הדלקת אבוקה ביציע ואיחור של דקה אחת בעליה למגרש. באשר לפרדי פלומיין, השחקן שביקש לא לשחק מול מכבי חיפה ונענה בחיוב, מקווה לקבל הזדמנות לאחר הפגרה. בשלב זה, ספק אם יהיה בסגל, לאור חזרתם הצפויה של גדי קינדה, השחקן הטוב בקבוצה מפתיחת העונה וכן הקשר אופיר קריאף.

פלומיין. יקווה לקבל הזדמנות לאחר הפגרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי