שועה התעצבן לאחר שבלבול הורה לו להתאמן בצד: "למה נופלים עליי?"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

תקרית חריגה נוספת בין החלוץ למאמן, שהסביר כי מדובר בהוראה של הצוות הרפואי. גורם במועדון כעס: "ירדן כנראה עדיין לא הפנים שהוא משחק בקבוצה גדולה". ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "סובל מחוסר בנוזלים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
זמן קצר לאחר השיחה הדרמטית בה ביקש לעזוב, שוב לא שקט בגזרת ירדן שועה. תקרית חריגה נוספת נרשמה הבוקר (רביעי) באימון מכבי חיפה, כאשר החלוץ השתולל לאחר שהמאמן מרקו בלבול הורה לו להתאמן בצד.


בלבול הסביר לשועה שמדובר בהוראה שהתקבלה על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה, אך החלוץ הנסער סירב לקבל זאת והטיח בפניו של המאמן: "אני לא מבין למה נופלים עליי כל הזמן? למה אני צריך להתאמן בנפרד מכולם?"


בכרמל כמובן לא אהבו את התנהלותו של החלוץ, שלא יורד מהכותרות בתקופה האחרונה. גורם במועדון הגיב בכעס: "ירדן חייב ללמוד לקבל הוראות, הוא כנראה עדיין לא הפנים שהוא משחק בקבוצה גדולה כמו מכבי חיפה".
 


עוד לפני התקרית, בקבוצה הבהירו כי אין כל כוונה מצדו של הנשיא יעקב שחר להתערב בנושא כאשר גם הוא וגם הצוות המקצועי מעוניינים ששועה ימשיך בקבוצה. "שחר ובנו עבדו קשה כדי להביא את שועה לחיפה ולא יוותרו עליו בקלות. הנושא יצא מפרופורציות", אמרו במועדון.


ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "במהלך בדיקת הבוקר נלקחו מדדים ובדיקות מכלל שחקני הקבוצה. מתוצאות הבדיקה עלה כי ירדן שועה סובל מחוסר בנוזלים, ולכן הוחלט כי יערוך אימון בעצימות מתאימה למצבו עם מאמן הכושר אורי הראל. השחקן ערך את האימון הנדרש במלואו, ללא תגובות מיוחדות וללא זעם כפי שפורסם".


298 דקות ליגה בלבד מתוך 900 אפשריות, זה המאזן של שועה העונה בליגת העל. בשלושת המשחקים האחרונים הוא רשם שבע דקות בלבד. אשתקד כבש החלוץ שלושה שערים ב-15 הופעות במדי מכבי חיפה, כאשר רק בשמונה מהן הוא פתח בהרכב והשלים 90 דקות שלוש פעמים בלבד.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי