לא יגיע לישראל? הפועל ת"א עשויה לוותר על מייקל אולהה

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

החלוץ הניגרי, שסיים את חוזהו בוויאטנם ותוכנן להצטרף לאימונים, העביר מסרים שהוא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת. בשל הגעת סיני וקלינגר במקום אביטן, במועדון לא צפויים להערים קשיים בכל הקשור לשחרורו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לחופשה בת חמישה ימים בשל פגרת הנבחרות, אבל למרות שמשחקה הבא, כמו בכל הליגה, ייערך רק בסוף החודש, היא תשוב להתאמן כבר ביום שני ותצא עם המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני למחנה אימונים בן שלושה ימים שייערך במכון וינגייט בנתניה.

הקבוצה תשהה בבית הנבחרות בשפיים וקלינגר מעוניין לנצל את המחנה לא רק כדי להכיר את שחקניו לעומק ולהטמיע את רעיונותיו, דבר שמובן שלא ניתן היה לעשות ברמה הנדרשת לאור הזמן הקצר שבילה עם השחקנים עד כה, אלא גם כדי לגבש את הקבוצה מחדש ולפתוח בהכנות לקראת שני המשחקים הגדולים שמצפים לקבוצה, תחילה נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן באמצע השבוע נגד מכבי תל אביב, שני משחקי בית.

במקביל, על אף שרק בשבוע שעבר התראיין החלוץ מייקל אולהה וסיפר על ציפייתו להגיע, לספורט1 נודע שקיים ספק אם הניגרי אכן יצטרף למועדון. אולהה, שלאחרונה סיים את חוזהו בקבוצת סונג לאם מוויאטנם, עודכן על פיטורי ניסו אביטן, המאמן שכידוע החליט לצרפו, ובמקרה או שלא העביר לאחרונה מסרים על פיהם הוא מעוניין להתיר את החוזה או לפחות לשנות אותו כך שיוכל לעבור לקבוצה אחרת המעוניינת בשירותיו.


לפני חצי שנה הוא הוצג, אך האם יגיע? אולהה (הפועל תל אביב)

בהפועל תל אביב לא יעמדו בדרכו אם יחליט בימים הקרובים שלא להגיע לישראל ולממש את חוזהו ועבור קלינגר ומשה סיני ייתכן שאי הגעתו אף תסייע, מכיוון שהם מתכוונים לבצע שינוי בחלון ההעברות בחודש ינואר – אבל הובהר להם כי בקבוצה ישחקו חמישה זרים בלבד.

בתוך כך, הקשר עמנואל בואטנג מתאושש מהפציעה בברך והניתוח שעבר וישוב בשבוע הבא לאימונים. שחקנים שלא יהיו עם הקבוצה בחזרתה לאימונים הם שחקני הנבחרות, ביניהם כמובן הנציגים בנבחרות ישראל והזרים דמבה קמארה וסטפן ספירובסקי.


בואטנג. עשוי לשוב לכר הדשא בשבוע הבא (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי