קריית שמונה בוחנת אפשרות לצרף את לוסיו בחודש ינואר

לוסיו
לוסיו | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל חדרה נמצא ברשימות של קובי רפואה, שעשוי לבצע מהפכה בקרב השחקנים הזרים וגם מכין חלופה למקרה ששרידן יעזוב. אדני הרשים עם צמד מול קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה אכזבה מפתיחת העונה ונראה כי גם שינוי בעמדת המאמן לא הועיל עד כה, כאשר המאמן הנוכחי קובי רפואה מבין כי הקבוצה צריכה לבצע מספר שינויים בסגל בחודש ינואר הקרוב כדי שלא להסתבך במאבקי התחתית.

עיקר האכזבה מגיעה מהשחקנים הזרים, שעד כה לא משפיעים מקצועית ולא מן הנמנע כי חלקם יוחלפו במועד ההעברות הקרוב. מי שכבר סומן ונמצא ברשימות של רפואה, בתקווה לבצע שינויים, הוא חלוץ הפועל חדרה לוסיו מרניאו. האחרון מחזיק בחוזה עד לסיום העונה בחדרה, משמע אם ירצה לעבור בחודש ינואר אז קריית שמונה תצטרך לשלם סכום העברה, אולם המהלך עשוי להתבצע בעיקר אם קיליאן שרידן יעזוב לקבוצה אחרת. כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, שרידן זוכה למעקב של בית"ר ירושלים שעשויה לצרפו כבר בחודש ינואר.

מי שעוד מאכזב כרגע הוא ג'יימס אדני, שאמנם הרשים במהלך משחקי גביע הטוטו, אבל נחלש בתחילת העונה בליגה ואף איבד את מקומו בהרכב הראשון. בינתיים הקשר כיכב במשחק האימון מול קבוצת הנוער כאשר כבש צמד שערים בניצחון 0:2 ובקריית שמונה מקווים כי זה יוציא אותו לדרך חדשה לאחר הפגרה. ב-30.11 תארח הקבוצה את מכבי תל אביב.


אדני ושרידן. יהיה מעניין בקריית שמונה עד ינואר (סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי