"ברוך שובך הביתה": אבירם ברוכיאן חתם בבית"ר נורדיה

אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן | בית"ר נורדיה ירושלים, Yinon Fuchs

הקשר יגיע למועדון השלישי שלו בבירה (אחרי בית"ר והפועל ירושלים) וינסה בגיל 34 להעלות את קבוצת האוהדים מליגה א' לליגה הלאומית

(גודל טקסט)

"אבירם ברוכיאן, ברוך שובך הביתה": כך הוצג היום (ראשון) הקשר אבירם ברוכיאן, כבר בן 34, מי שבמשך עשור היה מכוכביה של בית"ר ירושלים וכעת סוגר מעגל ומצטרף לקבוצת האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים, המדורגת במקום השביעי אחרי תשעה משחקים בליגה א'. את נורדיה מאמן ארז בנודיס ולצדו של ברוכיאן ישחקו גם רן רול, יוסי אסייג והשוער עמית שמש.

בהודעתה הרשמית כתבה בית"ר נורדיה ירושלים: "התלמוד הבבלי מלמד אותנו שיש דרך קצרה שהיא ארוכה, ודרך ארוכה שהיא קצרה. כשבית"ר נורדיה ירושלים התחילה את דרכה בליגה ג' אי שם בשנת 2014, בחרנו בדרך הארוכה. ידענו – בניגוד ליריבה העירונית באדום – שאין דבר כזה קיצורי דרך. והיום, קצת יותר מחמש שנים לאחר מכן, אנחנו בליגה א'.

"יש שחקן, שבדומה לנורדיה, יצא למסע ארוך. המסע לקח אותו לפולין, לבאר שבע, לראשון לציון ולאשדוד. דרך ארוכה. אבל בסופה, כמו בתום המסעות הטובים ביותר, הוא חוזר הביתה", נכתב על מי שזכה עם בית"ר ירושלים לפני קצת יותר מעשור בשתי אליפויות (2006/7 ו-2007/8), שני גביעי מדינה (2007/8 ו-2008/9) וגם בגביע הטוטו (2009/10).

ברוכיאן עזב את בית"ר ירושלים בינואר 2012 לטובת קריירה אירופית, כשחתם בפולוניה ורשה, אולם לא השתלב בקבוצה הפולנית, מיעט לשחק ואת עונת 2012/13 העביר בהפועל באר שבע, במדיה כבש שער ליגה אחד בלבד. ב-2013/14 הוא חזר לבית"ר ירושלים, אבל בסיום אותה עונה עזב כשנטען כי הוא הסית מספר שחקנים נגד הבעלים אלי טביב שאיחר בתשלום המשכורות. משם עבר ברוכיאן להפועל קטמון, אותה העלה לליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון והפועל אדומים אשדוד אותה עזב בשבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי