טאהא עבר אולטרסאונד, בב"ש מקווים שהפציעה לא חמורה

לואי טאהא
לואי טאהא | דני מרון

הבלם, שנפגע כבר במחצית הראשונה בהפסד הנבחרת לפולין, עלול להחמיץ את המשחק בסוף החודש נגד בני יהודה. הקבוצה תשוב לאימונים, ביום חמישי ייערך משחק אימון נגד הכח עמידר רמת גן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר כשבוע של מנוחה, בין השאר בעקבות המצב הביטחוני באזור הדרום, תחדש היום (שני) הפועל באר שבע את אימוניה לקראת החזרה מפגרת הנבחרות והשזרוע בסוף החודש. מי שיעדרו הם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס והחלוץ הסורינמי נייג'ל והאסלביינק, שנמצאים במשימות בינלאומיות עם נבחרתם, כמו גם הקשר תומר יוספי, שנמצא עם הנבחרת הצעירה של ישראל שתארח מחר את ספרד במסגרת מוקדמות יורו 2021.

שחקן נוסף שבספק הוא לואי טאהא, ששוחרר מסגל הנבחרת לאחר שנפצע בשריר הארבע ראשי במהלך המשחק מול פולין. הבלם עבר בדיקת אולטרסאונד כדי לבחון את חומרת פציעתו ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה תל אביב ב-30.11. אם טאהא לא יהיה כשיר למשחק, מי שיחליף אותו הוא הבלם עמית ביטון.

ועוד בבירת הנגב, תהליך השזרוע באצטדיון טרנר מתקדם לפי התוכניות, כך שהדשא אמור להיות מוכן עד למשחק מול בני יהודה בסוף החודש. ביום חמישי תקיים הקבוצה משחק אימון באצטדיון רמת גן מול הכח עמידר רמת גן.


טאהא נגד פולין. בב"ש מקווים שהפגיעה לא חמורה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי