צפו: שער בכורה להאסלביינק בסורינאם, גם וולשמן הבקיע

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל באר שבע, שבשני המשחקים האחרונים לא זכה לעלות ב-11 של בכר, כבש שלושה ימים לאחר שרשם את הופעתו הראשונה בנבחרת. גם שחקן הפועל חיפה, שמשחק בגויאנה, מצא את הרשת מול ג'מייקה

(גודל טקסט)
נייג'ל האסלביינק הוא ללא ספק אחד משחקניה הבולטים של הפועל באר שבע, לראיה ששת שעריו בעשרת מחזורי הפתיחה בליגת העל, אבל מאז ההפסד למכבי תל אביב 2:0 בבלומפילד לפני שלושה שבועות, הוא לא שותף כלל בניצחון 0:2 על מכבי נתניה ולאחר מכן רק עלה מהספסל לחצי שעה בהפסד לסקציה נס ציונה.


אז אם בכר החליט להוציאו מההרכב דווקא אחרי שני משחקים רצופים בהם כבש, בחוץ מול הפועל חיפה ובבית נגד הפועל קריית שמונה, ההולנדי שרק בסוף השבוע האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת סורינאם ואז גם בישל פעמיים, הלילה (בין שני לשלישי) מצא לראשונה את הרשת ב-1:2 על ניקרגואה, ניצחון שהבטיח להאסלביינק וחבריו את המקום במשחקי גביע הזהב לראשונה מאז 1985. 


האסלביינק, שיחגוג ביום חמישי את יום הולדתו ה-29, ישוב כעת לישראל ולאימוני הפועל באר שבע ויהיה מעניין לראות אם ישוב להרכב במשחק הבית מול בני יהודה בעוד כשבוע וחצי. חלוץ נוסף שישוב ארצה לאחר שהבקיע במשחקי ליגת האומות של "קונקקאף" הוא אמרי וולשמן, שחקן הפועל חיפה שמאכזב ובקבוצה אף שוקלים לשחררו, אבל בנבחרת גויאנה הוא כבש ב-1:1 נגד ג'מייקה – היה זה משחק לפרוטוקול, כי נבחרתו סיימה רק במקום השני ולא העפילה לשלב הבא, אבל הוא יכול להתנחם בשער נהדר מול הנבחרת החזקה בבית.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי