החזרה מתעכבת: ורד ימשיך בטיפול התרופתי בשבועיים הקרובים

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים ימשיך להתאמן בחדר הכושר ושובו למגרשים לאחר פגרת הנבחרות בספק, גם גדי קינדה עדיין לא שב לאימונים מלאים, אך על פי ההערכות יתאושש עד למשחק נגד הפועל ת"א. אימון מלא לקריאף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

למרות הציפיות הראשוניות והמוקדמות, קשר בית"ר ירושלים, עידן ורד, שהתאמן אתמול בחדר הכושר, על פי המלצת הצוות הרפואי יצטרך להמשיך לקחת אנטיביוטיקה שתקל על הזיהום ברגלו גם בשבועיים הקרובים.

המשמעות היא שוורד אמור להמשיך להתאמן בחדר הכושר לא רק בשבוע הנוכחי, אלא גם בשבוע הבא, מה שמעמיד בספק גדול את חזרתו למגרשים לאחר פגרת הנבחרות שתסתיים בסוף החודש. בבית"ר ירושלים טוענים שקצב החלמתו של רד משביע רצון, אך יחד עם זאת לא מתכוונים לסכן אותו ולגרום אותו לסיים את הטיפול מוקדם מהצפוי.

בנושא אחר, הקבוצה עורכת היום אימון כפול, פרט לעידן ורד כמובן ולמיכאל אוחנה. גם גדי קינדה עדיין לא ערך אימון מלא. יחד עם זאת, בבית"ר ירושלים מעריכים שהוא יהיה כשיר ואף יפתח בהרכב נגד הפועל ת"א בבלומפילד ב-1.12.

בבית"ר ירושלים גם ציינו כי פרדי פלומיין משקיע באימונים האחרונים ושהחלטה אם הוא ייכלל בסגל תיפול בסמוך למפגש. אופיר קריאף ערך אימון מלא ולישראל ישוב היום ויצטרף לאימונים עלי מוחמד, לאחר שהיה השבוע עם נבחרת ניז'ר.


אוחנה ו-ורד. חסרים לבית"ר על הדשא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי