הסכומים שהוציא אייל סגל בעונה שעברה במכבי נתניה נחשפים

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

על פי דו"ח הקבוצה לעונת 2018/19, הבעלים הוציא מכיסו למעלה מארבעה מיליון שקלים על גירעונות הקבוצה, מיליון וחצי יותר מאשר בעונה הקודמת. ההכנסות: כמעט 20 מיליון ש"ח. קניקובסקי יצטרף למחנה האימונים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה פרסמו בחודשים האחרונים את הדו"ח הכספי המסכם של עונת המשחקים 2018-19. לפי הדו"ח, הבעלים אייל סגל הוציא מכיסו סכום של קצת למעלה מארבעה מיליון שקלים, אשר נועדו לכסות את גירעונות הקבוצה.

סגל הגדיל את השקעתו בקרוב למיליון וחצי שקלים יותר מאשר בעונה הקודמת, כאשר נתניה הוציאה מתוך זה סכום של 3,113,841 ש"ח על רכישת כרטיסי שחקן.

מנגד, בנתניה רשמו לזכותם הכנסות של קרוב ל-20 מיליון שקלים אשר מורכבים ממכירת כרטיסים (למעלה משלושה מיליון שקלים), שידורי טלוויזיה (6,927,222) והסכמי אימוץ ומנויים (קרוב לחמישה מיליון שקלים).

אוהדי מכבי נתניה. קנו כרטיסים במעל שלושה מיליון שקלים (עדי אבישי)
אוהדי מכבי נתניה. קנו כרטיסים במעל שלושה מיליון שקלים (עדי אבישי)

שכר הצוות המקצועי עמד אשתקד עמד על קרוב לשלושה וחצי מיליון שקלים, סכום אשר גבוה במיליון שקלים מהעונה הקודמת. תקציב השחקנים לעומת זאת, עמד על למעלה משנים עשר מיליון שקלים. בסה"כ, סה"כ עלות בעבור עלות משחקים ואימונים עמד על קרוב ל-27,000,000 מיליון שקלים.

נתניה החלה במהלך היום (רביעי) את מחנה האימונים בשפיים, כשגם גבי קניקובסקי ייקח בו חלק. עם סיום המחנה בשישי בבוקר תתארח הקבוצה אצל הפועל כפר סבא למשחק אימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי