אנחת רווחה בבב"ש: אין נזק בארבע ראשי של לואי טאהא

לואי טאהא
לואי טאהא | דני מרון

הבלם שנפצע במשחק הנבחרת נגד פולין עבר בדיקת אולטרסאונד, בה התברר כי הוא סובל מעומס בסך הכל והוא ינוח מספר ימים. עמית ביטון צפוי להחליפו נגד בני יהודה. שחקני הקבוצה ביקרו בסורוקה והתחסנו נגד שפעת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נשמו הערב (רביעי) לרווחה, לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקת האולטרסאונד שעבר בלם הקבוצה לואי טאהא בעקבות הפציעה שספג במהלך משחק הנבחרת נגד פולין. בבדיקה התברר כי הבלם לא סובל מנזק בשריר הארבע ראשי אלא רק מעומס.

בעקבות כך, טאהא צפוי לקבל מנוחה במשך מספר ימים וישוב לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא. למרות שהוא צפוי להיות כשיר למשחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה ב-30 בנובמבר, לא מן הנמנע כי בקבוצה יעדיפו לתת לו מנוחה נוספת ומי שיפתח בהרכב במקומו הוא הבלם הצעיר עמית ביטון.

הקבוצה תקיים ביום שישי בבוקר משחק אימון באצטדיון רמת גן נגד הכח עמידר רמת גן מליגה א' דרום.

שחקני הפועל באר שבע בביקור בבית החולים (רחל דוד, סורוקה)
שחקני הפועל באר שבע בביקור בבית החולים (רחל דוד, סורוקה)

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, ששיחק עם נבחרתו במוקדמות היורו, וחלוצה הסורינמי של הקבוצה נייג'ל האסלביינק, שכבש השבוע שער בכורה במדי נבחרתו מול ניקרגואה, צפויים לשוב ארצה ביום ראשון הקרוב ולהצטרף לשאר חבריהם.

בתוך כך, שחקני הקבוצה וחברי הסגל של המועדון הגיעו לבית החולים סורוקה בעיר להתחסן יחד עם עובדי בית החולים נגד שפעת עונתית, ביניהם גם ד"ר שלומי קודש, מנהל בית החולים ואוהד ותיק של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי