במכבי חיפה לא מתרגשים מתקדים פ"ת: "לא נודה במשהו שלא קרה"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים מכינים את הטיעונים שלהם לקראת הדיון בנושא קונטה ועוקצים את בית"ר ירושלים: "לא היו קריאות גזעניות, השיימינג שעשו ביתר לילד בן 11 עדיין לא מוכיח את הטענה"

(גודל טקסט)

למרות ששחקני הנבחרת טרם שבו למועדון, מכבי חיפה חזרה השבוע לאימונים ואף אתמול (רביעי) ערכה אימון פתוח לאוהדים הצעירים בכפר גלים. המאמן מרקו בלבול צפוי לערוך מספר שיחות על המשחק נגד בית"ר ירושלים ולקראת המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה.

בינתיים במועדון בעיקר עוסקים בדיון שצפוי להעירך בשבועות הקרובים, עקב הטענות של מגן בית"ר ירושלים שהצהיר כי שמע קריאות גזעניות נגדו בסמי עופר. כזכור גם שופט המשחק וגם המשקיף לא ציינו את הקריאות בדו"ח בעטנה כי לא שמעו משהו חריג ביציע, אך תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הירוקים לדין על פי ההצהרות של השחקן.

אתמול נקנסה הפועל פתח תקווה בסכום של 10,000 שקלים במקרה דומה ולמעשה היה מדובר בתקדים של עו"ד ישראל שמעוני. בחיפה לא מתרגשים מכך ואמרו: "יש הבדל קטן ושולי, אצלנו לא היו קריאות גזעניות ובטח שלא נודה במשהו שלא קרה". מעבר לכך בכרמל גם עקצו את הקבוצה מהבירה: "השיימינג שעשו בבית"ר ירושלים לילד בן 11, עדיין לא מוכיח את הטענה. נדרוש זיכוי מוחלט וזה הקו שמנחה אותנו ואנחנו מתרכזים רק בו".


"לא נודה במשהו שלא קרה". במכבי חיפה לא מתרגשים מהתקדים של הפועל פ"ת

מעבר לכך במועדון הירוק בחנו לאחרונה לשלוח הצהרה נגדית של אעיד חבשי על כך שנשמעו קריאות גזעניות מצד אוהדי בית"ר במהלך החימום לפני המשחק, אבל על פי הייעוץ של עורכי הדין במועדון נראה כי אין צורך בהצהרה של הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי