טרואה מעוניינת לצרף את פוקס, מכבי חיפה מסרבת

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

פרסום ראשון: הקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה פנתה לנציגי השחקן לקראת החלון של ינואר, אולם הירוקים הבהירו: "שחרורו כלל לא עומד על הפרק". סלליך צפוי לשחק לראשונה מאז הפציעה במשחק האימון מול עכו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה צירפה את הקמרוני ז'אנדו פוקס לאחר שהתרשמה מאוד מכישרונו ושאלה אותו מאלאבס עם אופציית רכישה בסוף העונה, אבל 10 מחזורים חלפו בליגת העל והקשר רשם בסך הכל שלוש הופעות בהן עלה מהספסל. לכן, בקבוצתו הספרדית מביעים דאגה מהסיטואציה ואף לא פוסלים את האופציה שיעבור לאחת הקבוצות שמחזרות אחריו.

כעת, לספורט1 נודע כי בין הקבוצות שמעוניינות בפוקס נמצאת טרואה מהליגה הצרפתית השנייה, המדורגת במקום הרביעי לאחר 14 מחזורים ומנסה להילחם על עלייה לליגה הבכירה. נציגי המועדון אף שוחחו בעניין עם נציגיו של הקשר, שגדל במחלקות הנוער בצרפת, שיחק בסושו ומוכר לסקאוטים של מועדונים שונים בצרפת. עם זאת, במכבי חיפה שללו את האפשרות שהקמרוני בן ה-22 לא ימשיך גם בחצי העונה הבאה וטענו: "שחרורו לא עומד על הפרק".

במקביל, במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון הבא מול הפועל חדרה וביום ראשון הקרוב הם יפגשו למשחק אימון את הפועל עכו מהליגה הלאומית. בלבול למעשה ייתן אפשרות בעיקר לשחקנים שלא זכו לדקות משחק מרובות בתקופה האחרונה להרשים אותו, ביניהם סינטיהו סלליך שחזר בשבוע שעבר מבדיקה מקיפה בבולוניה שעל פי הוא התאושש לחלוטין מהפציעה וכשיר במאת האחוזים לשחק.


סלליך. צפוי לשחק בתחילת השבוע לראשונה (באדיבות מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי