מסר לשחקני הפועל ת"א: "היכולת תקבע אם יהיו שינויים"

מאור בוזגלו, ניר קלינגר
מאור בוזגלו, ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

ראשי האדומים הבהירו: כולם נמצאים במבחן עד ינואר. בקבוצה מעבירים הילוך בהכנות לקראת השבוע הקשה ומצפים לשיפור במשחק האימון הקרוב נגד רמת השרון. קלינגר נערך לשחק נגד בית"ר ללא דמארי, לקס ובואטנג

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החלה הבוקר (ראשון) את מחנה האימונים בשפיים שימשך שלושה ימים, כשהיא מעלה הילוך בהכנותיה לקראת השבוע הקשה שמצפה לה עוד מעט: ביום ראשון תארח בבלומפילד את בית"ר ירושלים וכעבור שלושה ימים תפגוש את מכבי תל אביב בדרבי הגדול. לאחר ההפסד 1:0 למכבי פתח תקווה ביום שישי במשחק אימון, בקבוצה מקווים לראות שיפור במשחק האימון הקרוב נגד עירוני רמת השרון שייערך מחר (שני).

המאמן ניר קלינגר מתרגל הרכב ללא עומר דמארי, עמנואל בואטנג וניר לקס שהסיכויים שיתאושש מפציעה בזמן נראים קלושים. במועדון אמרו: "מדובר בשני משחקים מאוד יוקרתיים נגד קבוצות חזקות. נגיע למשחקים מוכנים. השחקנים מבינים את החשיבות בהמשכיות והמפתח הוא המחויבות על כר הדשא".

במועדון הבהירו לשחקנים כי הם נמצאים במבחן עד ינואר ויכולתם עד למועד פתיחת חלון ההעברות בחורף תקבע את השינויים בסגל, אם יהיו. כמו כן, בהפועל הדגישו כי לא היו שיחות עם שחקנים אחרים. מנגד, החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של סטפן ספירובסקי שנעדר מצמד המשחקים האחרונים, אך יהיה כשיר לשבוע החשוב.

בקבוצה ממתינים לבואו של החלוץ הניגרי מייקל אולהה כשסוכנו דודו דהאן מטפל באישורים המתאימים להגעתו. בשלב זה לא יועברו לאוהדי בית"ר ירושלים כרטיסים נוספים מעבר ל-7,000 שכבר נמכרו ונכון להבוקר הבטיחו כ-20 אלף אוהדים את מקומם במשחק.

שחקני הפועל תל אביב. מעבירים הילוך בהכנות לשבוע חשוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי