כץ: "רוצה יותר ממקום שישי, היכולת שאנחנו מציגים מבישה"

חיים סילבס, יואב כץ
כץ וסילבס. "שמח שהוא ממשיך איתנו" | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה העביר ביקורת בתוכנית הספורט של 103FM: "אנחנו במצב לא סימפטי, היכולת במשחקים האחרונים מאוד מאוד לא טובה". על נס זמיר: "מתנהלים מגעים". וגם: הרצון למכור את המועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
"שיחקנו בצורה מבישה בשני המשחקים האחרונים ואני מרגיש אי נוחות לגבי זה". הדובר הוא יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, שביקר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM את היכולת של הקבוצה.


כץ הסביר: "הפסדנו למכבי תל אביב 3:0 בליגה ואחר כך 3:0 לבני סכנין במשחק הכנה. ידידות? אני מאוד כועס על זה, נוצחנו בצורה מבישה. אני רוצה לנצח בכל משחק. נותרו שלושה משחקים עד תום הסיבוב הראשון וכרגע אנחנו במקום השישי עם 50 אחוז הצלחה. המשחקים הקרובים יהיו הקשים ביותר שלנו העונה, כי נשחק נגד קבוצות עם יכולת זהה לשלנו".


האם הוא מתכנן שינויים מרחיקי לכת בחודש ינואר: "אני לא הולך לבצע מהלך ולא שום דבר בסגנון. אני לא מתעסק בספקולציות, אלא רוצה להשיג את התוצאות הכי טובות שאפשר. אנחנו במצב מאוד לא סימפטי כרגע ונצטרך לשנות אותו. כרגע אנחנו במקום השישי וזה בסדר, אבל אני רוצה לסיים במקום גבוה יותר. היכולת בשני המשחקים האחרונים הייתה מאוד מאוד לא טובה".



יקבל את הביקורת בהבנה? חיים סילבס (דני מרון)


המגעים להארכת חוזהו של נס זמיר: "אנחנו מדברים עם נס, שהוא שחקן טוב מאוד ואנחנו מנהלים מגעים. גם אני באופן אישי מדבר איתו. הוא מדבר גם כן, בוא נגיד ככה. אני מאוד אופטימי לגביו. בעונה שעברה הוא היה מדהים בחצי הראשון של העונה, החלק השני היה קצת פחות מדהים. אני מקווה שהעונה הוא ישמור על אותה רמה לאורך כל הדרך".

הרצון למכור את הקבוצה: "יש מישהו? איפה חותמים? מי שיביא קונה יקבל ממני 20 אחוז עמלה".


החתימה בקרוב? נס זמיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי