אופואדו יחמיץ את קרית שמונה, בספק גדול לדרבי ולנתניה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

החלוץ הניגרי, שנפגע ב-0:3 על הפועל חיפה לפני הפגרה, לא התאושש מקרע קטן בשריר הירך האחורי ולא ברור אם יעמוד לרשות איביץ' גם במשחקי סיום הסיבוב הראשון. גם בלקמן הפצוע ייעדר, שכטר בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

צ'יקו אופואדו, חלוצה הניגרי של מכבי תל אביב, יחמיץ את משחק החוץ הקרוב ביום שבת נגד הפועל קרית שמונה (17:10 בספורט4) לאחר שלא הצליח להתאושש מקרע קטן בשריר הירך האחורי. במכבי ת"א ניסו להכשיר את אופואדו, שנפגע במשחק הליגה האחרון נגד הפועל חיפה, אך גם תקופת הפגרה לא הועילה והחלוץ נמצא בספק גדול גם לצמד המשחקים נגד הפועל תל אביב ומכבי נתניה בשבוע הבא.

מי שמועמד לפתוח בחוד במקום אופואדו הוא איתי שכטר, שנכנס כמחליף נגד הפועל חיפה ואף כבש שער לקראת הסיום. בנוסף לשכטר נמצא בתמונת ההרכב גם ארון שויינפלד, אולם ניק בלקמן, שלא היה בסגל בשלושת המשחקים האחרונים, שב ממשחקי נבחרת ברבדוס עם מתיחה והוא ייעדר בשבת.

איביץ' עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו נגד הפועל חיפה לפני הפגרה גם כחלק מהרצון לחלק עומסים ולהשתמש בסגל הרחב, לקראת שבוע עמוס בשלושה משחקים בתוך שבעה ימים. גם מאור קנדיל, אבי ריקן וגם אלירן עטר החלימו לגמרי מהפציעות שלהם ועומדים לרשותו של המאמן.

שחקן נוסף שייעדר הוא הסרבי אורוש ניקוליץ', שעדין לא התאושש מדלקת באיזור הברך ובקבוצה מתקשים להעריך בשלב זה מתי ישוב לפעילות.


אופואדו. בספק גם לדרבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי