בית"ר שחררה כרטיסים נוספים לקראת הפועל ת"א בבלומפילד

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

200 כרטיסים נוספים יימכרו לשער 13. שחקנים על התרגול שערך המאמן רוני לוי: "זאת הזדמנות טובה לפלומיין להוכיח שסדרת החינוך הועילה". שאבו התבקש לצפות בקשר איכסל, שעשוי להצטרף בינואר

(גודל טקסט)
אוהדי בית"ר ירושלים קיבלו אחר הצהריים (רביעי) כי המועדון קיבל הקצאה של 200 כרטיסים נוספים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, במחיר של 121 שקלים. הכרטיסים הוקצו ליציע 13 וצפויים להיחטף עוד הערב. כ-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את המקום וילוו את הקבוצה.


הקבוצה לא התאמנה היום. כפי שפרסמנו אתמול, רוני לוי החליט להפתיע ולמקם את פרדי פלומיין בצד שמאל ואת גדי קינדה במרכז השדה, כל זאת בהנחה שיהיה כשיר. "זאת הזדמנות טובה בשביל פרדי להוכיח שסדרת החינוך הועילה לו", אמרו שחקנים בקבוצה. הקשר, כזכור, לא שיחק מול מכבי חיפה לאחר שביקש מהצוות לא להיכלל בסגל ונענה כי בשל מצוקת שחקנים הוא יישב על הספסל ולא ישחק. בבית"ר אופטימיים מאוד לגבי הקשר שאתמול ערך אימון כמעט מלא ונטש אותו במהלכו בהוראת הצוות. כזכור, טל בן חיים מקבל עדיפות על אור זהבי ובצד ימין יפתח אנטואן קונטה, שזכה השבוע לתמיכת האוהדים שמציפים אותו בהודעות לקראת המשחק.


עוזר המאמן חיים שאבו התבקש לעקוב אחר איילון אלימלך מאיכסל באחד המשחקים הקרובים. במועדון אישרו כי הקשר האחורי שכבש עשרה שערים העונה נמצא ברשימות לקראת ינואר. לוי ובניון יקבלו החלטה סופית לגבי חלוץ זר בהמשך, כשמיקום הקבוצה בסוף הסיבוב ישחק תפקיד חשוב בהחלטה. הנטייה כרגע היא לצרף שחקן בעמדה הזאת.


נוטה לצרף חלוץ זר בינואר. יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי