מליקסון: "הייתי במרחק של שעה מכריתת רגל, רציתי רק ללכת ישר"

מאור מליקסון
מאור מליקסון | מאור אלקסלסי

מה עובר על כדורגלן שהרופאים מזהירים שייתכן ויצטרכו לכרות את רגלו? "אמרתי שאני לא רוצה לשחק כדורגל, רק שיהיו לי שתי רגליים". כוכב ב"ש, שחזר לאימונים ואף כבש במשחק הכנה, פותח את הלב בראיון לחדשות2

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
מה עובר על כדורגלן מצליח שהרופאים מזהירים שייתכן ויצטרכו לכרות את רגלו? מאור מליקסון, כוכב הפועל באר שבע ואחד מהשחקנים הבולטים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, חושף בראיון מיוחד לבן מיטלמן בחדשות2 את ההסתבכויות הבריאותיות שעבר וגרמו לו להיעדר מהמגרשים, ומתכונן לקאמבק מדהים בקרוב. הכתבה המלאה תשודר הערב (רביעי ב-20:00, ערוץ 12) במהדורה המרכזית.


מליקסון: "לא צריך יותר מדי בדיקות כדי להבין שיש שם איזשהו קריש דם, כנראה כי דיממתי יותר מדי ואני צריך לעשות איזשהי התערבות. אני באמת הייתי בטוח שלא מספרים לי משהו וכורתים לי את הרגל כי היא הייתה פשוט…היא הייתה נראית חייזרית ונורא פחדתי לקום בלי רגל.


"תוך כדי הניתוח, הרגל שלי המשיכה להתנפח ואז הוא אומר לי: "היינו במרחק של שעה מכריתת רגל". לפני הניתוח האחרון, ממש ביקשתי מהרופא. אמרתי לו: 'אני לא רוצה לשחק כדורגל, לא רוצה כלום, אני רוצה רק ללכת ישר. רוצה שיהיו לי שתי רגליים. אולי לעמוד טיפה בשער שהילד שלי יוכל לבעוט לי, לא יותר מזה'".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי