יעקב בוזגלו: "יש מגמתיות נגד מאור, מוציאים דברים מהקשרם"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אודי ציטיאט

אביו של כוכב הפועל ת"אדיבר ב-103FM: "אני שומע את הלעג בתקשורת כשמאור יורד בכושר או נפצע. הוא אחד הכישרונות הגדולים שהיו בכדורגל הישראלי. המחלה? מתחילת העונה אמרתי לו שזה לא מאור שאני מכיר". האזינו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
ימים לא קלים עוברים על מאור בוזגלו. אחרי פתיחת העונה הרעה עם הפועל תל אביב אליה הגיע בקיץ, השחקן התבשר היום (רביעי) כי הוא סובל ממחלת הנשיקה ולא יחזור למגרשים לפחות עד ינואר 2020, אולי אף לאחר מכן. אביו, יעקב בוזגלו, התראיין הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על המצב מנקודת המבט שלו ושל הכוכב – וגם היה לו לא מעט להגיד על היחס שמקבל בוזגלו הבן בתקשורת.


"אני שומע את הפירגונים ברגע ששחקן פורח", אמר בוזגלו, "אבל כשאחד הכישרונות הגדולים שהיו אי פעם בכדורגל הישראלי חש ברע או נפצע – מיד אתה שומע את השמחה לאיד ואיך בתקשורת אין פרגון ומחכים לכישלון. כמה רוע יש בכדורגל, זו בושה וחרפה".


הבדיחות על חשבון מאור: "שמעתי שצחקו עליו, מה לעשות. אני שומע הרבה מאוד דברים, גם ברדיו וגם בטלוויזיה ובכל מקום אפשרי. אני שומע את הלעג שיוצא מהקול שלכם כשמאור בוזגלו יורד בכושר שלו. כי הוא מוכיח כל פעם מחדש שהוא בשר ודם, והבנאדם הכי מקסים שהיה אי פעם בישראל, אבל אתם מחפשים רק את הרע. מחפשים רק איפה לעקוץ אותו".


מאור בוזגלו.
מאור בוזגלו. "מבחינה מקצועית אני המבקר הכי גדול שלו" (מאור אלקסלסי)


הביקורת כלפי היכולת שלו: "אמרתי את זה עשרות פעמים ומי שרוצה גם יבדוק אותי – מבחינה מקצועית אני המבקר הכי קשה שהיה אי פעם בישראל, במיוחד כלפי מאור. אבל כשאתה שומע את המגמתיות ואיך מוציאים דברים מהקשרם לאורך כל הדרך, לציין דברים הזויים שלא מחוברים למציאות. לא מזמן שמעתי מקומות אחרים שבאים ואמורים שמאור בוזגלו בשלוש שנים האחרונות כבש רק חמישה שערים. מתעלמים מהבישולים, מתעלמים מ-22 חודשים בהם הילד פעמיים נכנס לניתוחים בבתי חולים. וכשאני בא לכתב כזה או אחר ושואל למה אתם מוציאים דברים מהקשרם אני מקבל תביעה. אין לי מה לומר חוץ מאשר שאנחנו עם רע".


לא מצליח להתרומם בהפועל תל אביב: "בוא נעשה סדר בדברים, אני מצטער שלפעמים מדברים בשמי. לרגע אני לא מתחרט על המהלך של הבאת מאור להפועל ת"א. עשיתי את המהלך הכי נכון. מה לעשות, לפעמים נתקלים באילוצים. הבעיה שלכם היא שאתם שומעים צד אחד וכבר יש לכם את כל המסקנות ויודעים מה אתם אומרים. בחיים לא שאלו אותי מה אני חושב, פעם אחת לא קיבלתי טלפון מאדם לשמוע את הסיבה".


"אני שומע כל יום כל כך הרבה אנשים שאומרים "כל יום הוא עובר מקבוצה לקבוצה". איך שמאור עזב את בבאר שבע אחרי ארבע שנים יש לו חוזה במכבי חיפה. החוזה התבטל, ויש פציעה חוזרת, מישהו שאל אותי פעם אחת למה עברת ממכבי חיפה? אף אחד לא שאל. הוא הגיע לבית"ר ירושלים על מנת שיחזור לעצמו. באו אחרי שנה והציעו את אותם תנאים. אם הייתי רוצה אותם תנאים הייתי נשאר במכבי חיפה. ופה כולם באים ומוציאים עליי מה שהם רוצים. תראו לי אחד שפעם קרע שרוך של נעל אצלכם באולפן".


בוזגלו במדי מכבי חיפה.
בוזגלו במדי מכבי חיפה. "אם הייתי רוצה אותם תנאים, הייתי נשאר במכבי חיפה" (מאור אלקסלסי)


מאור התמודד עם המחלה: "הביקורת היא ביקורת בונה. אני נהפוך הוא, לוקח את הדברים האלה למקומות הכי טובים. אבל מפה ועד לסלף את העובדות, זה כבר יותר מדי. אני לעולם לא בא בטענות כשאומרים מאור חלש. אתם לא שומעים מה אני אומר לו. מתחילת העונה אני אומר לו שזה לא מאור שאני מכיר, אני בטוח ששמו עליך מסיכה. הוא היה מתלונן על כאבי ראש וכל הזמן היה לוקח כדורים. כשאני שומע בתקשורת שיורדים על מאור אני אומר לו תשמח מזה, כי זה אומר שמחזיקים ממך".


"היות ולא ידענו על המחלה עד לאחרונה, האפשרות הראשונה היא שהוא חולה במחלה כבר תקופה ארוכה וזאת הסיבה שראינו אותו בלי היכולת הנדירה שלו. אם עברה תקופה ארוכה אני מאוד מקווה שייקח לו ימים, אולי שבוע שבועיים עד שהוא יחלים. אם הוא קיבל את המחלה רק לאחרונה, מה שאנחנו לא יכולים לדעת, יכול להיות שהזה ייקח מספר חודשים. אני מקווה שהוא יחזור מהר, כי זה לא נעים כלפי הפועל תל אביב שכאילו אני מכרתי להם שחקן לא בריא. אני מאמין שהוא יחזור להיות מאור שכולנו מצפים לו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי