פרסום ראשון: מכבי חיפה עוקבת אחרי קפטן אום אל-פאחם

מוחמד ג'בארין
מוחמד ג'בארין | דאפר מחאמיד

מוחמד ג'ברין, קשרה בן ה-25 של הקבוצה מהליגה הלאומית, הוא אחד השמות הבולטים בפנקס של הירוקים שמעוניינים לצרפו כבר בינואר: "שחקן מצוין שראוי להיות בליגת העל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות שהקבוצה נמצאת בעונה מצוינת עד כה, במכבי חיפה כבר חושבים על חיזוק לקראת מועד ההעברות של ינואר וגם לקראת הקיץ הבא, כאשר מספר שמות נמצאים בפנקס של צוות הסקאוטינג והצוות המקצועי, ביניהם קשר הפועל אום אל-פאחם מוחמד ג'בארין. ג'ברין בן ה-25 משמש כקפטן הקבוצה מליגת המשנה והוא אחד השחקנים החשובים במערך של ניר ברקוביץ'.

לפני שנתיים שיחק הקשר במכבי קביליו יפו, שם עשה את הפריצה הגדולה שלא נעלמה גם מעיניו של מרקו בלבול. לא מן הנמנע כי כבר בינואר תיעשה פנייה ראשונית לעברו, כאשר בכל מקרה המטרה היא לצרפו לקראת העונה הבאה כחלק מבנייה מחודשת של הסגל, על הבסיס ישראלים שיהוו את השלד של הקבוצה כפי שנעשה בקיץ האחרון עם דולב חזיזה ויובל אשכנזי.

בני יהודה ומ.ס. אשדוד עוקבות גם הן אחר השחקן, אך ג'בארין עצמו יעדיף להגיע לכרמל. גורם באום אל-פאחם אישר את הפרטים: "אנחנו יודעים שיש התעניינות רבה סביב ג'בארין, גם ממכבי חיפה. מדובר בשחקן שראוי להגיע לליגת העל".


"שחקן מצוין שראוי לליגת העל". ג'בארין (דאפר מחאמיד)

מבחינה מקצועית, הירוקים רוצים להמשיך במומנטום החיובי וממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חדרה, כאשר בחיפה מתכוונים לבצע רוטציה לקראת שבוע עמוס שיכלול שלושה משחקים, מה שאומר כי גם שחקני הספסל שלא זכו ליותר מדי דקות משחק לאחרונה, כמו מקסים פלקושצ'נקו, ז'אנדו פוקס וירדן שועה, יקבלו הזדמנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי