בהפועל ת"א מאמינים: מאור בוזגלו יחזור תוך שבועיים עד שלושה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

האדומים אופטימיים לגבי הקשר שסובל ממחלת הנשיקה. בקבוצה מתמקדים אף ורק בבית"ר ירושלים וכלל לא עוסקים בדרבי שיגיע לאחר מכן, קלינגר התרשם משי אייזן ומוטי ברשצקי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה שלשום (שלישי) מחנה אימונים בן שלושה ימים בשפיים, ששימש על מנת להעמיק את ההיכרות בין המאמן ניר קלינגר לשחקניו, בעיקר עבדי פרחאת, עלי כנענה, אושר דוידה ושחקני נוער מצטיינים שעד כה לא קיבלו במה להוכיח את עצמם. מי שהרשימו במיוחד את קלינגר היו מוטי ברשצקי, שי אייזן והמגן עידן כהן, ששב לכושרו מהעונה שעברה. אייזן הפך לאחד הפרויקטים העיקריים להפוך לשחקן מוביל העונה, כשהאדומים צופים שהוא ילך ויתקדם מקצועית. שחקן נוסף שמשקיע לאחרונה ומוכיח התקדמות הוא אור אינברום.

בנושא מאור בוזגלו, עליו הודיע אתמול המועדון כי הוא סובל ממחלת הנשיקה, בהפועל תל אביב מאמינים כי הקשר ישוב לאימונים תוך שבועיים-שלושה. כל ההכנות של הקבוצה ממוקדות במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב ונכון לעכשיו האדומים כלל לא עוסקים בדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב, שייערך ביום רביעי בבלומפילד.

הצוות המקצועי עדיין מתלבט בנוגע להרכב הפותח, כאשר הפצועים סטפן ספירובסקי, עומר דמארי, ניר לקס ועמנואל בואטנג נמצאים בשלבי החלמה אחרונים ובאימון המסכם קלינגר ועוזרו יידעו מי מהם כשיר להיכלל בסגל. בקבוצה ממתינים לנחיתת החלוץ הניגרי מייקל אולהה, הפועל יחד עם המועדון במטרה להסדיר את הגעתו ואת אישורי השהייה בישראל.

קלינגר. העמיק את ההיכרות עם השחקנים (מאור אלקסלסי)
קלינגר. העמיק את ההיכרות עם השחקנים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי