אחרי זמן רב: אצטדיון ק"ש עשוי להיות מלא נגד מכבי ת"א

קובי רפואה
קובי רפואה. יודע שהוא חייב לנצח | מאור אלקסלסי

אלפיים אוהדים צהובים כבר הבטיחו את מקומם, במועדון הצפוני שוקלים להעביר הקצאה נוספת. התלבטות של רפואה בעמדת השוער, גד עמוס עשוי לקבל הזדמנות בהרכב

(גודל טקסט)
עירוני קריית שמונה עבדה קשה בפגרה בכדי לעשות סנסציה לעיני הקהל הביתי עם חזרתו של הכדורגל הישראלי למגרשים, ולנסות להפתיע את האלופה, מכבי תל אביב (יום שבת, 17:10 בספורט4) 


בימים האחרונים ניסה המאמן קובי רפואה לדרבן את שחקניו ולהעניק ביטחון לקראת המשחק נגד הקבוצה הטובה בליגה. מבחינה מקצועית, רפואה עדיין מתלבט לגבי ההרכב והשיטה, ועשוי לפתוח לראשונה העונה עם שלושה בלמים.


עמדת השוער גורמת כאב ראש למאמן, ששוקל לפתוח עם גד עמוס, שפתח בניצחון 1:2 על הפועל רעננה במשחק אימון, על חשבונו של דז'וגאס ברטקוס המאכזב. התלבטות נוספת היא במרכז השדה, בין סילאס דה סילבה, עומר לקאו ושי גולן.



דז'וגאס ברטקוס. ירד לספסל? (מאור אלקסלסי)


הבשורה המעודדת מצד המועדון הצפוני היא בקרב הקהל כאשר ההערכה כי לראשונה העונה ובכלל בשנים האחרונות האצטדיון עשוי להיות מלא. מכבי תל אביב קיבלה הקצאה מוקדמת של 2000 כרטיסים שכבר נמכרו והצהובים ביקשו הקצאה נוספת שצפויה להיענות בחיוב על ידי אנשי קריית שמונה. מנגד, במועדון הצפוני מעריכים ש-1000 אוהדים מקומיים יגיעו למשחק: "זאת תהיה חוויה גדולה".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי