איביץ: "מאמין שייני יחזור לסגל בקרוב, חייבים להמשיך מאיפה שעצרנו לפני הפגרה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א לקראת ק"ש: "מצפה לנו משחק לא פשוט. לא יודע אם קבוצות שמסתגרות בהגנה מקדמות את הכדורגל הישראלי". על ניקוליץ': "מקווה שיחזור תוך 10-15 ימים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה לפגרה הארוכה כשהיא מוליכה את הליגה ועדיין ללא ספיגה, ובשבת (17:10, שידור ישיר בספורט4) היא תתייצב באצטדיון בקריית שמונה – שעשוי להיות מלא – במטרה להמשיך את הרצף הזה. המאמן ולדימיר איביץ' והבלם איתן טיבי השתתפו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

המאמן איביץ' בפתח דבריו: "השחקנים עבדו קשה במהלך הפגרה, ממש כמו בהכנה לעונה. אנחנו חייבים להמשיך מאיפה שעצרנו. מצפה לנו שבוע משחקים קשה. זה תמיד קשה לשחק נגד קרית שמונה, אנחנו יודעים איפה היא נמצאת בטבלה ומוכנים לכך שהם יהיו נחושים לנקודות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לנצח".

קבוצות המסתגרות נגד מכבי ת"א: "יש הרבה משחקים שקבוצות מסתגרות נגדנו, כמעט בכל שבוע. זה משהו שאף אחד לא יכול להגיד לקבוצות לא לעשות וזה אתגר בשביל הקבוצה שלנו, על מנת ללמוד כיצד לשחק מול שיטה כזאת. זה טוב בשבילי כמאמן וטוב לשחקנים. צורת משחק תלויה בפילוסופיה של המועדון ושל המאמן. אני לא רוצה לדבר על קבוצה אחרת, אני באופן אישי אוהב לשחק התקפי מאוד. אני לא יודע אם זה עוזר לכדורגל הישראלי להתקדם. אני אוהב את המאמנים שיש להם פילוסופיית משחק שבה לא אכפת להם מי משחקת מולם, אלא נשארים בדרך שלהם ורוצות לנצח. כמו מכבי חיפה והפועל באר שבע".


"כמעט בכל שבוע קבוצות מסתגרות נגדנו, אני לא יודע אם זה מקדם את הכדורגל הישראלי" (אודי ציטיאט)

מקום לשיפור: "אנחנו עדיין רק ב-75% הצלחה ולא 100%, ולכן זה אומר שיש לנו הרבה מאוד דברים בהם נצטרך להשתפר. האם היה לנו מזל בכך שלא ספגנו? אולי. המשחק הקרוב הוא על שלוש נקודות. אנחנו רוצים לשחק בצורה הכי טובה שלנו כדי להשיג את הניצחון. נהיה חייבים להיות מרוכזים, וחייבת להיות לנו הרבה מאוד תשוקה כדי לנצח. קודם כל נהיה חייבים לדעת מה המטרה שלנו ואיך אנחנו רוצים לשחק. זה משהו שאנחנו עושים כל הזמן".

הפצועים: "אורוש ניקוליץ' פצוע בברך, וזו פציעה חדשה שלא הייתה לפני. כרגע הוא עובד עם הצוות הרפואי כדי לחזור. אנחנו מקווים שנוכל לקבל אות בחזרה בקרוב, מקווה שבעוד 10-15 ימים הוא כבר יחזור אלינו. לצ'יקו אופואדו, יש פציעה קטנה בשריר, וכרגע אני לא יכול להגיד כמה זמן הוא יהיה בחוץ, אבל אני לא חושב שהרבה זמן. בכל הקשור לשרן ייני, הוא כרגע משתתף באימונים ואני בטוח שאחרי המשחק הקרוב הוא יהיה איתנו באופן מלא".

הבלם טיבי הוסיף: "קודם כל הייתי בקריית שמונה שנה וחצי, ויש לי זיכרון טוב מאוד מהמועדון הזה. יודעים שלהגיע לשם זה לא קל, זה מגרש מאוד ביתי. אנחנו מתכוננים בהתאם ורוצים להשיג תוצאה טובה".

טיבי.
טיבי. "השיאים הם חשובים, אבל לא המטרה שלנו" (אריאל שלום)

חוסר הספיגות: "אין ספק שאנחנו עדיין רוצים לשמור על זה, אבל כרגע הדבר בכי חשוב הוא לנצח במשחק הקרוב. השיאים הם חשובים, אבל זה לא הדבר הכי חשוב בשביל הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי