אוהדי בית"ר ירושלים פרצו לאימון: "לרמוס, לשחוט, לשבור – מלחמה"

אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים | פרטי

עוד לפני משחק הליגה בבלומפילד נגד הפועל ת"א, חברי ארגון "לה פמיליה" הגיעו לבית וגן ועודדו את שחקני הקבוצה מהבירה, האימון הופסק וחודש לאחר מכן לאחר שהושלכו רימוני עשן לתוך המגרש

(גודל טקסט)

בהמשך להחלטה שהתקבלה אתמול (חמישי) בקרב ארגון האוהדים, עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר למתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן, על מנת לתמוך בשחקנים ובראשם באנטואן קונטה, שעל פי שחקנים במועדון נראה מצוברח בשבוע שעבר, אולם מאז מצב רוחו השתפר. קונטה, אגב, ארך אימון חלקי בלבד בשל פציעה, ורק מחר ייתברר האם יוכל לשחק או ששי קונסטנטין יפתח במקומו.

"הפועל תל אביב זה לא עוד משחק", הסבירו אתמול לקראת הגעתם לבית וגן. אוהדים המזוהים עם ארגון "לה פמיליה" הניפו שלט פריסה ענק – "לרמוס, לשחוט, לשבור – מלחמה", תוך שהם משליכים רימוני עשן ומקניטים את הפועל ת"א, זאת לקראת משחק הליגה הקרוב בין הצדדים. במהלך האימון פרצו אוהדים למגרש וגרמו לפיצוץהאימון, שחודש מספר דקות לאחר מכן.

כזכור, גדי קינדה ערך אמש אימון מלא כשתורגל לצד דן איינבינדר ועלי מוחמד. גם טל בן חיים ופרדי פלומיין המשיכו לקבל את גופיית ההרכב הראשון, ואילו אור זהבי עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בידו. שלומי אזולאי ימשיך לפתוח בחוד, אם כי באימון שלשום אנתוני וארן נראה טוב מאוד וייתכן שישתלב ברוטציה.


"לרמוס, לשחוט, לשבור – מלחמה". אוהדי בית"ר ירושלים באימון הקבוצה (דני מרון)

שחקן הקבוצה אמר הבוקר לקראת האימון: "לכולם ברורה חשיבות המשחק הזה. זה לא רק יריבות ספורטיבית עבור האוהדים, ואנחנו ערוכים לקבל אותם באימון. מפגן התמיכה הזה הוא דבר חשוב, בטח אחרי ההפסד למכבי חיפה. הוכחנו לעצמנו שאנחנו קבוצה חזקה. נצטרך להמשיך במומנטום הזה ולצאת לסדרת ניצחונות בשבוע הקרוב".

בינתיים, בבית"ר ירושלים השיקו היום את האפליקציה הרשמית "Non Stop Beitar", אפליקציה אשר נבנתה בסטנדרטים שייתנו מענה לקהל האוהדים העצום של הקבוצה. באפליקציה יוכלו האוהדים למצוא חדשות יומיות מהאימונים, סרטונים מקוריים, חדשות ממחלקות הנוער, קבוצת הנשים, פעילויות לאוהדים, הגרלות וכמובן החנות הרשמית עם המוצרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי