במ.ס. אשדוד אופטימיים: "המרחק שלנו מהפלייאוף העליון והתחתון דומה"

שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד | אריאל שלום

המועדון מאמינים ביכולתם להתרחק מהתחתית ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה במשחק הבית נגד הפועל כפ"ס. אוואט קיבל אישור להגיע לאימונים, אך אוחיון יעמוד על הקווים. ברדע וכהן החלימו וקיימו אימונים מלאים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת) באצטדיון הי"א את הפועל כפר סבא, כשהמשימה ברורה: להשיג את מלוא שלוש הנקודות, להתרחק מהקו האדום ולהיצמד למאבק על מקום בפלייאוף העליון. גורם במועדון: "המשימה בתחילת העונה הייתה מקום ומאבק בפלייאוף העליון, וכך גם עכשיו. המרחק שלנו מהקו האדום והפלייאוף העליון דומה ולכולנו ברור מה הפסד בבית יעשה לשאיפות שלנו".

מאמן הקבוצה רוני אוואט אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אובחנתי עם הפרעות בקצב הלב. יש טיפול לבעיה הרפואית שלי ועכשיו זה טיפול תרופתי. אני לא מוותר עליכם ועל אשדוד, ובמשחק הקרוב אהיה ביציע ולא על הספסל. כל שחקן על המגרש ייתן הכול עבור עצמו ועבור מ.ס. אשדוד".

בשלב זה, אוואט קיבל הוראה לא להעביר את אימוני הקבוצה פיזית עד לחוות דעת רפואית נוספת בשל הבעיה הקרדיולוגית בליבו. הוא יחליט על ההרכב הפותח מחר יחד עם עוזרו משה אוחיון, אשר מעביר את האימונים ויעמוד מחר על הקווים. אוחיון טרם קיבל את תעודת הפרו, והוא אמור להתחיל בעוד חודש את קורס הפרו שתפתח ההתאחדות לכדורגל.

אוואט ואוחיון. יחליטו יחד על ההרכב הפותח (אודי ציטיאט)
אוואט ואוחיון. יחליטו יחד על ההרכב הפותח (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית, הבלם ניר ברדע והמגן גיל כהן החלימו מפציעות ולקחו חלק באופן מלא באימוני הקבוצה, עובדה אשר תסלול את דרכם להרכב הפותח נגד הקבוצה של אופיר חיים.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, מוחמד כנעאן, יקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי