קריית שמונה בדריכות שיא למכבי ת"א: "טננבאום יכול לצאת עם השיא, אנחנו עם הנקודות"

קובי רפואה
קובי רפואה. יודע שהוא חייב לנצח | מאור אלקסלסי

הצפוניים מקווים לצאת לדרך החדשה נגד הצהובים. רפואה: "מקווה שהפגרה הגיעה לנו בזמן, אנחנו נשחק נגד הקבוצה הטובה ביותר בליגה". ברטקוס ושרידן עשויים לפתוח על הספסל

(גודל טקסט)

קריית שמונה מתכוננת למחזור הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב (שבת, 17:10 ישיר בספורט4) בדריכות שיא. במועדון הצפוני מקווים לצאת לדרך חדשה נגד הצהובים, זאת לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע, בה עבדה הקבוצה על תיקון הליקויים והחסרונות הקיימים.

 
המאמן קובי רפואה סיפר לקראת ההתמודדות: "אני לא יודע אם הפגרה הגיעה בזמן או לא, אך אני מקווה שעבורנו היא תשפיע לטובה. אנחנו רוצים להיות חזקים יותר ומצפה לנו משחק קשה מול מכבי ת"א, שהיא יריבה איכותית ולכל הדעות, הכי טובה בליגת העל. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים".

המשחק עצמו עשוי להיכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, כששוערה של האלופה דניאל טננבאום יכול לשבור את שיא השערים הנקיים ברציפות לשוער. "אין לנו בעיה עם השיא. טננבאום ומכבי ת"א יכולים לצאת איתו מהמשחק, אבל אנחנו רוצים את הנקודות" סיפר שחקן בק"ש.

רפואה.
רפואה. "מקווה שהפגרה באה לנו בזמן" (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, נראה כרפואה מתכנן מהפכה בהרכב שיפתח, כאשר תחילה גד עמוס עשוי לפתוח בשער במקומו של דזוגאס ברטקוס. חוליית ההגנה עתידה להיות מורכבת משלושה בלמים, כאשר אורי דהן הצעיר נמצא בתמונת ההרכב לראשונה. הפתעה נוספת עלולה להתרחש בחלק הקדמי, כשהחלוץ המוביל של הקבוצה קיליאן שרידן יסופסל, אך עדיין קיימות התלבטויות לגבי התקפת הקבוצה למשחק.

מבחינת קהל, לראשונה מזה זמן רב, האצטדיון בקריית שמונה עשוי להיות מלא כאשר 2,000 אוהדים צהובים כבר הבטיחו את מקומם, ולא מן הנמנע כי כמות גדולה של אוהדים ירכשו כרטיס למשחק במגרש עצמו. בקבוצה הצפונית מעריכים כי מעל אלף אוהדים מקומיים יגיעו גם כן לעודד את קבוצתם.

הרכב משוער: גד עמוס, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, אמיר בן שמעון, עדן קארצב (ג'יימס אדני),עומר לקאו, סילאס דה סילבה, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר (קיליאן שרידן).

שרידן. עשוי לפתוח על הספסל נגד מכבי ת
שרידן. עשוי לפתוח על הספסל נגד מכבי ת"א (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי