אורן גולן לספורט1: "התאכזבתי ברמה האישית מההחלטה של גוטמן"

אורן גולן, אורי גוטמן
אורן גולן, אורי גוטמן | דני מרון

המנהל המקצועי עבר שעות לא פשוטות ובעיקר דרמטיות לאור התפטרותו של המאמן: "היו בינינו חילוקי דעות כמו בכל מועדון". המאמן הזמני: "קלר יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו ולא נבצע שינויים עד אחרי המשחק מול ביתר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

יממה דרמטית עברה על הפועל חדרה. הקבוצה עוד עברה אתמול (שישי) בבוקר אימון הכנה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון (19:45, שידור ישיר בספורט4), אך שלוש שעות לאחר האימון הודיע מאמן הקבוצה אורי גוטמן על סיום דרכו במועדון.

גוטמן טלפן למנהל המקצועי אורן גולן והבהיר לו כי החליט להתפטר מיידית, וזאת מכיוון שלטענתו השניים לא רואים בעין דומה את ההתנהלות המקצועית בקבוצה. "אני שלם עם ההחלטה שלי ואני לא רואה שיהיו בינינו הסכמות בעתיד ואנחנו רואים דברים בצורה שונה", אמר המאמן למנהל המקצועי. גולן עצמו נכח באותו רגע במשחק ליגה א' בין הפועל מרמורק להכח רמת גן והיה מספר דקות בהלם, הן מההחלטה והן מהעיתוי אותו בחר גוטמן.

בשיחה מיוחדת עם ספורט1 מספר גולן על האכזבה שלו מהודעת המאמן, במיוחד לאחר ההצלחה של הקבוצה מאז תחילת העונה, אבל גם מבהיר חד משמעית: "גוטמן כבר היסטוריה, והפנים קדימה. אין ספק שהמהלך הפתיע אותי בצורה בלתי רגילה. אני לא אשקר שהיו בינינו חילוקי דעות כמו שיש בכל מועדון, אבל לא הרגשתי משהו קיצוני במיוחד כשנפגשנו אתמול באימון הבוקר והכל התנהל כשורה".

אורן גולן.
אורן גולן. "לא הרגשתי משהו קיצוני כשנפגשנו באימון הבוקר" (אודי ציטיאט)

הסיבה להתפטרות: "בעיניי זה היה אוסף של דברים, כמו אי הסכמות לגבי שחקנים כאלה ואחרים וגם הפציעה של ג'ונתן סיסה שנפצע וייעדר חודש ימים. אורי כעס על הנסיעה הזאת אבל צריך להבין שלא היה לנו שום אפשרות לסרב הן מבחינת החוקה והן מבחינת הרצון של השחקן. גם אני מאוד כואב את הפציעה, אבל לצערי זה חלק מהכדורגל".

הכעס העיקרי במועדון בכלל ואצל גולן בפרט הוא על כך שהמהלך נעשה יומיים לפני המשחק. "העיתוי מאוד מוזר, אבל את השאלה למה זה נעשה אתמול צריך לשאול את גוטמן. אם החליט להתפטר, אז למה לא לפני שבוע או לפחות אחרי המשחק נגד מכבי חיפה. הרי אף אחד לא מצפה ממנו או מהקבוצה ולכולם ברור שמכבי חיפה היא פייבוריטית ברורה. בכל מקרה, הוא התפטר ואני לא מחזיק אף אחד בכוח".

"בדיעבד אני לא חושב שהפועל חדרה עשתה טעות כאשר מינתה אותו", הוסיף גולן, "כי מדובר במאמן טוב והפועל חדרה נהנתה ממנו. מהצד השני הוא קיבל צ'אנס כאשר יש לא מעט מאמנים שיושבים בחוץ. התאכזבתי ממנו ברמה האישית כי גם לא ציפיתי שזה יקרה, במיוחד מכיוון שהקבוצה נראית טוב ונמצאת במקום טוב בטבלה. אני חושב שההחלטה שלו שגויה והוא קיבל אותה מהר מדי".

אורי גוטמן.
אורי גוטמן. "הוא קיבל צ'אנס כשיש הרבה מאמנים בחוץ" (אריאל שלום)

בינתיים, במועדון עוסקים בעתיד וכבר הבוקר ועוד לפני האימון המסכם תיערך ישיבה בין גולן לצוות המקצועי בראשותו של רון קלר. קלר קיבל אתמול צ'אנס להוביל את הקבוצה בצוותא עם שרון זהביאן. "הסברתי לרון קלר שאני מעביר לו את שרביט האימון יחד עם המאמן שרון זהביאן", אמר גולן, "אני חושב שמגיע לרון צ'אנס אמיתי כאיש מערכת שנים רבות וכאחד שכבר ניהל משחקים בליגת העל בהצלחה רבה. אם התוצאות יהיו טובות ואם תהיה דרך טובה, אני מאוד אשמח שהוא יישאר עד סוף העונה. בכל מקרה, אני לא חושב שנעשה חושבים בנושא עד אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי, בתקווה שקלר יוכיח את עצמו. הפועל חדרה תמשיך להתנהל ותנסה לעמוד במשימות שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי