דראפיץ': "קניקובסקי רק הולך ומשתפר, הוא היהלום שלנו"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי נתניה החמיא לקשר ויצא מרוצה מאוד מהניצחון על הפועל חיפה: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אחרי המשחק הבא נדע אם יצאנו לדרך חדשה". סילבס: "מאוכזב מהגישה במשחק". בוזגלו יאושפז וינותח

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נמצאת בפתחה של דרך חדשה. הצהובים-שחורים גברו היום (שבת) 1:3 על הפועל חיפה, במשחק בו הם גילו אופי רב לאחר שנשארו בעשרה שחקנים, ספגו שער שוויון, אך צמד של פאטוס בצ'יראי העניק ליהלומים ניצחון ליגה שני רצוף, והקפיץ אותם עד המקום השמיני בטבלה.

המאמן המרוצה סלובודן דראפיץ' סיפר לאחר המשחק: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. הרגשנו טוב במהלך הפגרה, עבדנו קשה ורצינו לחזור לליגה. אני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו ומהנקודות שהשגנו היום. ביום שלישי הקרוב נדע אם יצאנו לדרך חדשה. יש לנו כרגע 12 נקודות וזה נותן לנו מעט אוויר לנשימה".

מי שבלט במיוחד על כר הדשא באצטדיון סמי עופר היה גבי קניקובסקי, שהנהיג בהצטיינות את הקישור של האורחת, כבש את השער הראשון במשחק, והיה מעורב ישיר בשני השערים של חברו ממונטנגרו: "קניקובסקי רק הולך ומשתפר כל הזמן, הוא היהלום שלנו" סיכם דראפיץ'.

קניקובסקי חוגג עם חבריו את שער היתרון.
קניקובסקי חוגג עם חבריו את שער היתרון. "הוא היהלום שלנו" (עומרי שטיין)

השוער דני עמוס הוסיף: "בהחלט המשחק הכי טוב שלנו. השחקנים שלנו התעלו כשהיינו בפיגור מספרי ויצאנו עם הנקודות. מצאנו את שיטת המשחק שלנו לדעתי, ואחרי הפגרה הבאנו הרבה מאוד אנרגיות טובות מחדר ההלבשה. האווירה בקבוצה נהדרת ואני מקווה שיצאנו לדרך חדשה".

מנגד, הפועל חיפה יודעת היטב כי היא פספסה הזדמנות מצוינת להתקדם לעבר הפלייאוף העליון, במשחק בו היא הייתה ביתרון מספרי על המגרש במהלך מחצית שלמה. מלבד זאת, אלמוג בוזגלו יעבור מחר לאשפוז, לקראת ניתוח בכתפו הפגועה. המאמן חיים סילבס סיכם: "לקראת הסוף באמת היה נראה כאילו עזבנו את המשחק. המשחק היה פתוח לגמרי בהתחלה, ואפשר להגיד שגם קיבלנו מתנה כדי לחזור למשחק".

"במצב של שוויון, היינו חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים במשחק, אבל במקום הזאת הפקרנו את ההגנה בדקות הסיום ונתניה ניצלה את זה היטב. התחושה לא טובה כרגע, הייתה לנו הזדמנות מצוינת לעלות בטבלה ופספסנו אותה. אני מאוכזב מהגישה של השחקנים במהלך המשחק כי לצערי לא למדנו מהעבר. כרגע אין לנו זמן לבלבל יותר מדי את המוח ולהתבכיין, כי יש לנו משחק כבר ביום רביעי".

סילבס.
סילבס. "מאוכזב מהגישה של השחקנים. קיבלנו מתנה ופספסנו אותה" (עומרי שטיין)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי