תביעה נגד חוגג: מימן את רכישת בית"ר בכספי משקיעים

משה חוגג
משה חוגג | ספורט1

דיווח בארצות הברית: תביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי, על ידי משקיע שטוען שנעשה שימוש בכספי משקיעים כדי לממן רכישת נדל"ן באזור המרכז וכן את רכישת המועדון הירושלמי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דיווח בארצות הברית: בית המשפט הפדרלי בסיאטל ידון בתביעה כנגד משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים ובעלי חברת הבלוקצ'יין סטוקס. על פי הדיווח באתר "דה בלוק", התביעה הוגשה על ידי המשקיע שון שניידר, שטוען כי חוגג עשה שימוש בכספי משקיעים בהנפקת "קריפטו" כדי לממן את רכישת המועדון לפני למעלה משנה. עוד נטען בתביעה, כי חוגג ייעד למעלה משבעה מיליון דולר כדי להשקיע את הכסף ברכישת הקבוצה. בנוסף, הוא ייעד לכאורה מיליוני שקלים לצורך רכישת נדל"ן באזור כפר שמריהו.

בתביעה נכתב כי חוגג השתמש ברווחים כדי לממן רכישת קרקע ב-19 מיליון דולר באזור המרכז, כש-7.2 מיליון דולר הופנו לרכישת בית"ר ירושלים. עוד נטען כי הוא תרם כ-1.9 מיליון דולר לאוניברסיטת תל אביב כדי להשיק מכון מחקר על שמו.

שניידר טוען כי בשל ההתנהלות הזאת הגיש תביעה ב-25 בנובמבר אחרי שנגרמו לו הפסדים של למעלה מ-430 אלף דולר שהשקיע בסטוקס. על פי הדיווח, זו איננה התביעה הראשונה שמוגשת נגד חוגג על ידי משקיעים, כשבנוגע לרובן הוא הגיע כבר להסכמות. משה חוגג סירב להגיב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי