טננבאום: "בכדורגל פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה"

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

שוער מכבי ת"א דיבר על שיא הדקות ללא ספיגה נגד ק"ש: "השיא שייך לכל חוליית ההגנה, היה משחק מאוד קשה". איביץ' הוסיף: "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר". רפואה: "מקווה לצאת לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

עוד ניצחון ועוד משחק ללא ספיגה למכבי תל אביב, הצהובים יצאו היום (שבת) לקריית שמונה במטרה לשמור על הכושר הטוב שיצאה הקבוצה לפני הפגרה ולעזור לדניאל טננבאום לשבור את השיא המיתולוגי ללא ספיגה.  השוער שבר את השיא בדקה ה-11 ועזר לקבוצתו לנצח 0:1 בזכות פנדל של יונתן כהן. מנגד הקבוצה הצפונית בליגה תישאר מחזור אחד נוסף מתחת לקו האדום, כאשר לא הרשימה וסיימה בתשעה שחקנים לאחר שני אדומים הרחקתם של עדן קארצב ושי גולן.

איביץ' אמר בסיום: "זה היה משחק קשה. ציפינו לו. זה מגרש קשה ויריבה קשה. התחלנו לשלוט במשחק אחרי 20 דקות בערך, והצלחנו לכבוש שער ולאחר מכן שער נוסף, שאני לא יודע עד עכשיו למה הוא נפסל. אני לא יכול לדבר יותר מדי טוב על המשחק היום, יש לנו הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר. נהיה חייבים להמשיך לשחק בצורה התקפית כזאת גם בהמשך העונה".

"לא ידעתי שהשיא של טננבאום הוא בכזה קנה מידה גדול וזה בהחלט חדשות טובות, אבל בשבילי הדבר הכי חשוב אלו שלוש הנקודות שלקחנו היום. שיאים הם באמת נחמדים, אבל לא הכי חשובים. באופן נורמלי, אנחנו רוצים לשחק טוב בהגנה ובהתקפה."


ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

חתן השמחה דניאל טננבאום אמר: "אני שמח מאוד. זה שיא ששייך לכל חוליית ההגנה והשחקנים בסגל. אני שמח, אבל זה בסוף רק משחק ליגה נוסף ומה שהיה חשוב אלו שלוש הנקודות. נצטרך להמשיך כקבוצה לעבוד קשה, בעוד שלושה ימים כבר יש לנו משחק נוסף".

"חשבתי על השיא ואנשים דיברו על זה, אבל כשהתחיל המשחק חשבתי רק על המשחק ורק על מה שדרוש בשביל לנצח. בכדורגל, יום אחד אתה למטה ויום אחד אתה למעלה, ככה זה. היה משחק קשה מאוד, קריית שמונה שיחקה טוב מאוד. כרגע אנחנו במקום הראשון וזה חשוב מאוד עבור הקבוצה, אנחנו חושבים שזו הדרך הנכונה".


"חשבתי על השיא". דניאל טננבאום (מאור אלקסלסי)

קובי רפואה אמר מנגד: "על השופט אני לא רוצה לדבר. במחצית השנייה הימרנו ועברנו לקו ארבע וזה לא עזר ואנחנו נמשיך קדימה. הספסול של שרדיאן? אין פה שום אמירות, בוחר את הדברים כמו שאני רואה לנכון, ואני מקווה שנצא לדרך חדשה בהמשך".

קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי