תסכול בק"ש: "תפסנו את מכבי ת"א ביום חלש ועדיין הפסדנו"

שחקני קריית שמונה
שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני שוב הביעו כעס על השיפוט ("לא ייתכן ששוב נשארנו בתשעה שחקנים"). אכזבה גדולה מהזרים, שחלקם עשוי להיות משוחרר בקרוב. לקאו: "מקווה שנגרום לאיזי לחזור, כמו שגרמנו לו לעזוב"

(גודל טקסט)

במשך שלושת השבועות שארכה פגרת הנבחרות והשזרוע, קיוו בהפועל קריית שמונה למצוא פתרונות לפתיחת העונה הגרועה. המאמן קובי רפואה אכן ביצע מספר שינויים משמעותיים בהרכב והעניק הזדמנות לאורי דהן כשעלה לראשונה עם שלושה בלמים, בעוד החלוץ קיליאן שרידן הורד לספסל. למרות זאת, ועל אף היכולת הטובה במחצית הראשונה, קריית שמונה ספגה הפסד נוסף, 1:0 למכבי תל אביב שהוריד אותה מתחת לקו האדום.

"תפסנו את מכבי ביום חלש ועדיין הפסדנו, זה אומר הכל. הקבוצה שלנו חלשה ואנו חייבים לבצע שינויים רבים כדי להישאר בליגה", אמרו בקבוצה לאחר המשחק. מעבר לכך, במועדון העבירו פעם נוספת ביקורת על צוות השיפוט, שלטענתם שגה במספר החלטות: "לא יכול להיות ששוב נשארנו בתשעה שחקנים". במועדון קיימת אכזבה גדולה מחלק גדול מהזרים, בראשם שרידן, ג'יימס אדני וג'ון רואיז ולא מן הנמנע שעוד לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר, חלק מהזרים יקבלו הודעה כי עליהם לחפש קבוצה.

מי שהיווה את אחת מנקודות האור היה עומר לקאו, שאמר: "נראינו טוב במשחק הזה והגענו למצבים, לדעתי לא הגיע פנדל למכבי. לצערי תפסנו אותם ביום לא טוב ולא השגנו אפילו נקודה. כנראה חסר לנו מחץ ושחקן שידחוף את הכדור לשער, כי הגענו למצבים שלנו". הקשר התייחס גם להוא לשני הכרטיסים האדומים שספגה קבוצתו: "זה משהו לא הגיוני. האדום השני היה אולי מוצדק, אבל הצהוב לקארצב היה 'קל' מדי".

קיליאן שרידן. בק
קיליאן שרידן. בק"ש מאוכזבים ממנו (מאור אלקסלסי)

לקאו המשיך ודיבר על המצב העגום של קריית שמונה: "אני חושב שהכל תלוי בנו ולא קשור למאמן, גם אם יחליפו עוד עשרה מאמנים, זה לא יעזור אם לא יבוא שיפור מצדנו. אסור לנו לבכות על המצב עכשיו, צריך להגיע מוכנים לנתניה. אם נציג שם יכולת כמו נגד מכבי, נוכל לחזור עם נקודות". על חסרונו של הבעלים איזי שרצקי: "איזי תמיד חשוב לנו. אני מקווה שכמו שגרמנו לו לעזוב, נגרום לו גם לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי