בכר יחזיר את האסלביינק: "צריך לבדוק איזה שחקנים מסוגלים לעמוד בלחץ"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב מהסגל שלו ב-2:1 הביתי לבני יהודה: "זמן לשחקנים להראות אישיות, הקהל שורק בוז בצדק". ויטור: "נקלענו למומנטום שלילי". הסורינאמי-הולנדי שנענש יקבל מקום בהרכב נגד כפר סבא

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל באר שבע לאחר ההפסד השני ברציפות של הקבוצה, הפסד ליגה שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם 2:1 לבני יהודה. משהו לא טוב עובר על הקבוצה של בכר, שפתחה בצורה מוצלחת את העונה וערב המשחק נגד מכבי תל אביב בסוף אוקטובר עוד הוליכה את טבלת ליגת העל. היום הפער בין הקבוצות כבר עומד על תשע נקודות, כך שהדיבורים המוקדמים על מאבק אפשרי מצד באר שבע העונה על תואר האליפות נראים לא מציאותיים.

ההפסד לבני יהודה למעשה היה המשחק הראשון העונה בו איבדה הקבוצה נקודות באצטדיון טרנר. עד למשחק השיגה ב"ש באצטדיונה הביתי חמישה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. לא פלא שבסיום המשחק נשמעו שריקות בוז צורמות מצד הקהל הגדול, שהגיע לאצטדיון טרנר בתקווה לראות את הקבוצה חוזרת למסלול הניצחונות. עשרות אוהדים זועמים המתינו שעה ארוכה לשחקנים ביציאה מהאצטדיון, וכשאלה יצאו לכיוון מכוניותיהם ספגו קללות מצד האוהדים. השוטרים שהיו במקום מנעו מגע פיזי בין השחקנים לאוהדים. חלק מהשחקנים יצאו מיציאה צדדית בתקווה להימנע ממפגש עם האוהדים הזועמים, חלקם הצליחו לחמוק מהאוהדים אולם חלקם לא הספיק לעשות זאת, ורק בהתערבות מאמן הכושר של הקבוצה מיכאל ברוש ,שהתעמת מילולית עם חלק מהאוהדים, הצליחו אותם שחקנים לחמוק. בהמשך יצא מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים אל האוהדים, ושמע את אשר על ליבם.

בלם הקבוצה מיגל ויטור אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו לקראת המשחק ביום שלישי. פתחנו טוב את העונה ונקלענו עכשיו למומנטום שלילי. אנחנו חייבים לבחון היכן טעינו כדי לחזור ולייצר רצף של ניצחונות כפי שעשינו בתחילת העונה".

ויטור.
ויטור. "צריך לבחון איפה טעינו" (דני מרון)

ברק בכר ביצע מהפכה בהרכב עם לא פחות מחמישה שינויים ביחס ל-11 שפתחו במשחק נגד נס ציונה, אך התוצאה הייתה זהה. הוא צפוי שוב לבצע שינויים לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא ביום שלישי, בתקווה למצוא את הנוסחה המנצחת. "צריך לבדוק איזה שחקנים מסוגלים לעמוד בלחץ הזה, ואני עדיין מחפש", אמר בכר, "זה הזמן לראות שחקנים שמביאים אישיות למשחק דווקא ברגעים כאלה עם הלחץ ועם הקהל ששורק בוז ובצדק. הם שחקנים מקצוענים, וגם אנחנו כצוות מקצועי צריכים לקרוא להם להאמין בעצמם ולתפקד בתקופות פחות טובות".

"זו לא חכמה כשהכל הולך. עכשיו פחות הולך והדברים לא מסתדרים איך שאנחנו רוצים. זה יכול לקרות כי זה כדורגל. נצטרך להרים את השחקנים כי יש לנו משחק עוד שלושה ימים", הוסיף בכר המאוכזב.

הבלם לואיי טאהא, שזכה למנוחה במשחק אתמול כדי שיגיע רענן לכפ"ס, יחזור באופן טבעי להרכב במקומו של עמית ביטון שהורחק בצהוב שני בדקה ה-90.

טאהא. יחזור למשחק נגד כפר סבא (דני מרון)
טאהא. יחזור למשחק נגד כפר סבא (דני מרון)

גם בקרב שחקני החלק הקדמי, שהיה מאוד אנמי אתמול יהיו שינויים לקראת המשחק ביום שלישי. בין השאר, לא מן הנמנע כי נייג'ל האסלביינק, שהודח מהסגל מול בני יהודה בשל העובדה שאיחר לשוב לישראל לאחר שלקח חלק במדי נבחרתו סורינאם, יפתח בהרכב. האסלביינק כבש העונה שישה שערים, ולמעשה הוא ובן שהר הם המוציאים לפועל כמעט היחידים שיש לקבוצה. השניים כבשו יחד 13 מתוך 18 השערים שכבשה באר שבע, ולוותר עליו זה לוקסוס שבכר לא יכול להמשיך ולהרשות לעצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי