בבני יהודה חגגו: "ניצחון גדול, אבוקסיס הכין אותנו בצורה מושלמת"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | ניר קידר

הזהובים ניצחו בבאר שבע לראשונה מזה תשע שנים: "חשוב שהתקרבנו לצמרת, המאבק על הפלייאוף העליון צמוד". המאמן: "כולם חשבו שנשחק עם שלושה בלמים. עבדנו קשה והניצחון הגיע לנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אמש את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות עם 1:2 על הפועל באר שבע במשחק חוץ קשה באצטדיון טרנר. הזהובים רשמו ניצחון חוץ בבאר שבע לראשונה מזה תשע שנים, ובנוסף לכך לראשונה העונה חיברו שני ניצחונות רצופים. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, גם את הניצחון החשוב וגם את יום הולדתו ה-34 של הקפטן הוותיק איציק עזוז.

"זה ניצחון גדול, חשוב מאוד שנצמדנו לצמרת", אמר אחד השחקנים בסיום, "יוסי (אבוקסיס, ר"ב) הכין אותנו בצורה מושלמת, וידענו שבמחצית השנייה יהיו לנו הרבה יותר שטחים פתוחים כדי לצאת קדימה. הקרב על הפלייאוף העליון מאוד קשה השנה, וזה ניצחון שדוחף אותנו קדימה", הוסיף השחקן.

עמית זנטי, כובש הצמד, קיבל הרבה מחמאות, וגם המאמן אבוקסיס פרגן לו בסיום: "אמרתי לזנטי במחצית שהוא עושה כל כך הרבה דברים יפים, אבל במסירה האחרונה ובפעולה האחרונה הוא לא היה מספיק טוב במחצית הראשונה, כמו כל הקבוצה שלא היתה חדה בפעולה האחרונה. במחצית השנייה שיפרנו את זה, במיוחד זנטי, ועשינו המון דברים יפים. הניצחון הזה הגיע לנו ועבדנו קשה מאוד, באצטדיון הזה, עם האווירה המדהימה שיש פה".

זנטי.
זנטי. "הוא עושה כל כך הרבה דברים יפים" (ניר קידר)

אבוקסיס החליט יחד עם עוזריו בצוות המקצועי לשחק גם בבאר שבע במערך של ארבעה שחקני הגנה בלבד, ולהוסיף עוד שחקן לחלק ההתקפי, והדבר השתלם לו פעם נוספת: "האמת היא שכל העונה עד אשדוד שיחקנו עם שלושה בלמים, ויכול להיות שבחלק מהמשחקים זה היה יותר טוב ובחלק פחות טוב. בסופו של דבר, אחרי הניצחון נגד אשדוד כולם היו בטוחים שנבוא לכאן עם שלושה בלמים, אבל הניצחון ההוא נתן לנו הרבה ביטחון, והשחקנים שוב הוכיחו שעם קישור אגרסיבי אפשר לשחק בקו של ארבעה שחקני הגנה".

כבר ביום שלישי מצפה לזהובים משחק נוסף, כאשר יארחו את הפועל רעננה באצטדיון בלומפילד. אבוקסיס צפוי לפתוח שוב באותו הרכב, אם כי ישנה אפשרות שייתן מנוחה לשחקן אחד או שניים, גם כהכנה למשחק החוץ נגד הפועל חיפה שיערך בשבת הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי