זעם באיגוד השופטים: "בלתי נתפס שמכבי ת"א מתבכיינת על השיפוט"

דניאל בר נתן
דניאל בר נתן | מאור אלקסלסי

באיגוד לא אהבו בכלל את הביקורות מצד אנשי האלופה לאחר המשחק בקריית שמונה: "השריקות הלכו איתם באופן קיצוני, זו מדיניות תקשורתית שלהם כבר שנים. לא זכורה לנו טעות קריטית נגדם מתחילת העונה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

באיגוד השופטים לא אהבו, בלשון המעטה, את הביקורות שהטיחו אמש (שבת) והיום אנשי מכבי תל אביב אחרי המשחק בקרית שמונה. טענותיהם של אנשי האלופה, על טעויות שיפוט כביכול של השופט דניאל בר נתן וצוות שופטי המסך, הפכו לשיחת הבוקר בקרב אנשי האיגוד והשופטים עצמם וכולם ללא יוצא מהכלל זעמו על הדברים שהועלו.

"זה שכל הכותרות עוסקות הבוקר בטענות של אנשי מכבי תל אביב על השיפוט, זה פשוט בלתי נתפס", אמר גורם באיגוד לספורט1. "אפשר לומר בלשון עדינה שהשיפוט אתמול הלך איתם באופן קיצוני. זו כבר שנים מדיניות תקשורתית שלהם נגד השופטים וזה ממש לא מתאים למועדון כזה", הוסיף אותו גורם.

עוד אמרו באיגוד: "זו הקבוצה היחידה בעולם שבאמצע העונה עדיין מדברת בכל הזדמנות על אירוע מהעונה הקודמת (מקרה המחלוקת מחצי גמר הגביע בו לא נשרק פנדל, שלדברי אנשי מכבי ת"א הגיע להם בעקבות נגיעת יד של איסמעילה סורו), באמת שאין לכך שום תקדים בשום מקום אחר וכולנו עוסקים זמן רב בשיפוט, גם בארץ וגם באירופה. כנראה שהם חושבים שזה יעזור להם".

איביץ' לא היה מרוצה מהשיפוט בקריית שמונה (מאור אלקסלסי)
איביץ' לא היה מרוצה מהשיפוט בקריית שמונה (מאור אלקסלסי)

לטענות של אנשי האלופה על אופן השימוש ב-VAR אתמול הגיב אותו גורם: "בדקה השלישית בא ה-VAR ומציל משחק לשופט. מבטלים שריקה לפנדל וזה היה לטובת מכבי, ועדיין הם מתבכיינים? בשנה שעברה, ללא שיפוט וידאו, שריקה כזאת היתה מתבטלת? אז על מה הטענות? הרי את הפנדל שהם קיבלו אפשר היה לבטל בשקט, כי גם אם הכדור נוגע ביד, זה בספק והיד צמודה לגוף, אבל זה מקרה שה-VAR יכול לעזוב, כי יש ספק. לא זכורה לנו שום טעות קריטית נגד מכבי תל אביב מתחילת העונה, ועדיין שנים הקבוצה שמה את האיגוד למטרה. זה בלתי נתפס שמכבי מתבכיינת על השיפוט והדבר הזה חייב להיפסק ומיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי