בלבול: "שמח בשביל שועה, הוא עבד קשה כדי לתפוס מקום בהרכב"

ירדן שועה
ירדן שועה | אודי צטיאט

מאמן הירוקים לא הסתפק ב-0:3 על הפועל חדרה: "קבלת ההחלטות לא הייתה מספיק טובה". לביא: "שועה עובר תהליך, יעזור לנו הרבה העונה". קלר: "אני מעוניין להיות המאמן של הפועל חדרה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה השיגה ניצחון חשוב הערב (ראשון) כשהביסה 0:3 את הפועל חדרה באצטדיון בנתניה, משערים של צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה, שעלה כמחליף וחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-87 לאחר פעולה התקפית נהדרת.


הירוקים נהנו על כר הדשא ונצמדו למכבי תל אביב, אך המאמן מרקו בלבול לא הסתפק בתוצאה המכובדת: "אני שמח שניצחנו 0:3 וטוב לחזור מהפגרה עם תוצאה כזאת, נצמדנו לתוכנית המשחק בשני צידי המגרש, כמובן שיש דברים לשפר. קבלת ההחלטות בשליש האחרון לא הייתה מספיק טובה, אם היינו חדים המשחק היה נגמר בחצי הראשון. יש משחק חשוב ביום רביעי ונצטרך לשחק הרבה יותר טוב. אני מאמין בדרך, אם נהיה טובים ומרוכזים התוצאות יגיעו".


השער של ירדן שועה: "אני שמח, הוא עובד קשה באימונים והוא השקיע המון כדי לתפוס את מקומו חזרה בהרכב, אני מאוד שמח שהוא הבקיע היום". 



מרקו בלבול. שמח בשביל החלוץ הצעיר (אודי צטיאט)


מירוץ האליפות: אני חושב שזה מוקדם, יש עוד הרבה משחקים לפנינו, הליגה קשה וארוכה, בתחילת העונה אמרתי שיש לנו סגל טוב וצעיר שצריך עדיין להתפתח ולעבוד קשה וראינו את זה גם היום. אם אנחנו שואפים ללכת קדימה אנחנו צריכים להשתפר כי ראינו כמה התקפות מעבר מסוכנות מאוד נגדנו. 

נטע לביא, שנבחר לאיש המשחק אמר בסיום: תודה רבה, זה מחמיא לי מאוד. אני מרגיש טוב, יש לי הרבה ביטחון ואני חושב שאני יכול לתרום לקבוצה הרבה העונה. נראה את הוידאו, נבדוק מה אפשר לשפר ונתקדם משם.


השער של שועה:  "ירדן עובר תהליך, הוא הגיע לקבוצה גדולה והוא באמת רוצה ומנסה לעזור לנו כמה שהוא יכול. אני בטוח שהוא יתרום לנו הרבה העונה. חלוץ צריך להבקיע שערים".



לביא: "ירדן עובר תהליך" (אודי צטיאט)

 

מנגד, רון קלר שנאלץ לתפוס את מקומו של אורי גוטמן על הקווים בשל ההתפטרות המפתיעה היה נשמע הרבה פחות מעודד: "בחלקים גדולים במשחק לא היינו מאורגנים. נמשיך להרים את הראש ולעבוד קשה, ביום רביעי יש לנו משחק קשה בטדי. אני מקווה שנחזור להיות קבוצה מסודרת, יחסית נהניתי לראות את השחקנים במחצית השנייה, מקווה שבמשחק הבא זה יהיה הרבה יותר טוב". 
 

ההתפטרות של אורי גוטמן: "אני מתאר לעצמי שזה השפיע על השחקנים, אנחנו צריכים להתעשת ומהר".


 

עתידו כמאמן ראשי: "אני מעוניין בזה, יש את עניין תעודת הפרו שעומד לנגד עינינו, אני חושב שאני מאוד מתאים לכך אבל אם בהנהלה יחליטו לשים מישהו אחר על הקווים ושאני אהיה עוזר אני אקבל את זה. כרגע מתעסק רק בבית"ר ירושלים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי