סילבס לשחקנים: "איבדנו לחלוטין את העקרונות נגד נתניה"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

המאמן כעס על ההפסד למכבי נתניה בשבת ובעיקר על הדרך: "לא היינו אגרסיביים ולא חזרנו לעמדות המוצא". במועדון יודעים שחייבים לנצח את נס ציונה. הערכה: בוזגלו שינותח ייעדר לחודשיים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אווירה קשה באימון הפועל חיפה לאחר ההפסד הביתי 3:1 למכבי נתניה, שהיה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה באדום-שחור. במועדון הביעו כעס רב כלפי השחקנים לא רק על ההפסד עצמו אלא בעיקר על הגישה שלמעשה הייתה המשך ימים למשחק האימון נגד בני סכנין בו הפסידה הקבוצה 3:0 מה שהדליק נורה אדומה.

המאמן חיים סילבס הביע את זעמו ואמר לשחקנים: "איבדנו לחלוטין את העקרונות שלנו במשחק בשבת. לא היינו מספיק אגרסיביים ולא חזרנו לעמוד המוצא, במיוחד בקרן שהובילה לשער השני שספגנו ממכבי נתניה". בכל מקרה, המאמן הבהיר לשחקנים כי ישנה אפשרות לתקן כבר במשחק ביום רביעי נגד סקציה נס ציונה העולה החדשה, משחק אותו הגדיר הבעלים יואב כץ כצומת קריטי.

במועדון לא מקלים ראש ביריבה שניצחה את הפועל באר שבע לפני שני מחזורים ונמצאת בכושר טוב אך יודעים כי חייבים לנצח משחקים כאלה כדי להתברג בפלייאוף העליון העונה.

אלמוג בוזגלו. ייעדר לחודשיים ככל הנראה (עומרי שטיין)

המאמן עצמו עדיין מתלבט לגבי השינויים בהרכב כאשר לא מן הנמנע שניקולה גולאן יפתח על חשבונו של אלי בלילתי וגם גל אראל יפתח. מי שבוודאות לא ישחק הוא הקשר אלמוג בוזגלו שיעבור היום (שני), בכתפו וצפוי להיעדר כחודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי