בצ'יראי ישוב להרכב, דראפיץ': "המשחק מול ק"ש חשוב מאוד"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

החלוץ שהבקיע צמד מול הפועל חיפה יפתח מחר (שלישי ב-19:30, ספורט3), עדיין לא ברור מי יפנה את מקומו. המאמן: "אם השחקנים יבואו באותה גישה, נראה קבוצה רעבה ולוחמת". היקה צפוי להחליף את אברהם המורחק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שניצחה לראשונה העונה שני משחקי ליגה רצופים, מכבי נתניה המתאוששת תארח מחר (שלישי ב-19:30, ישיר בספורט3) את קריית שמונה במטרה להשיג שלוש נקודות נוספות ולהתקרב אל עבר השישייה הראשונה בטבלה.

בצל הקנס שספג הבוקר בוועדת המשמעת הבלם רומן גולוברט, ערכה הקבוצה בשעות הצהריים את האימון המסכם במהלכו עברו השחקנים טיפולים, ולכן צוות המאמנים לא תרגל את ההרכב כאשר מחר צפוי אימון בוקר נוסף ואסיפת וידאו. על פי ההערכות, מי שיחליף את אביב אברהם המורחק יהיה יחמיר היקה, כאשר טרם הוחלט אם ניקו אולסק ורומן גולוברט יחזרו לסגל.

פאטוס בצ'יראי, שכבש צמד, צפוי לחזור להרכב, כאשר צוות המאמנים מתלבטים את מי מהחלוצים להוציא. "כל הכבוד לכם על המחויבות וההשקעה, בוודאי לאור העובדה שהיינו בחיסרון שלשחקן", החמיא צוות המאמנים לשחקנים באימון וציינו את שביעות רצונם.

"מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו, אשר יכול להחזיר אותנו למקום שבו אנו רוצים להיות. היה לנו יום אחד להתאושש ועוד יום אחד ללמוד את היריבה ולהתכונן", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק. "אם השחקנים יבואו באותה גישה ובאותו רעב כמו במשחק בשבת בסמי עופר, נמשיך לראות את מכבי נתניה הרעבה והלוחמת".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, בן תורג'מן, אלמוג כהן, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יונס מלדה (גיא מלמד), פאטוס בצ'יראי.


שבע רצון ממה שהוא ראה בסמי עופר. דראפיץ' (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי