חוגג שוחח עם הצוות המקצועי. מסתמן: יאשר רכש, בתקציב מוגבל

משה חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה
משה חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה | אודי ציטיאט

לוי ובניון ממתינים לאור ירוק מהבעלים: "חוגג רוצה שהקבוצה תהיה חזק במירוץ על כרטיס לאירופה ותגיע לשם". לוי לא יערוך שינויים משמעותיים בהרכב מול חדרה: "השחקנים יכולים לעמוד בעומס". ומה עם פלומיין?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, קיים בימים האחרונים שיחה עם הצוות המקצועי שלו בנוגע לתכנית הרכש לחודש ינואר. על פי המסתמן, חוגג יאשר החתמת שחקן התקפה שייבחר על ידי הצוות המקצועי, אך יקבע תקרה למחיר שבית"ר תשלם עליו. עדיין לא התקבלה החלטה בעניין, אך נראה כי חוגג לא ישלם דמי העברה עבור שחקנים אלא ינסה להשאיל שחקן התקפה עם אופציה להארכת ההתקשרות.


בית"ר הקציבה הקיץ כ-220 אלף יורו עבור בלם זר והביאה את דיוגו ורדסקה. כעת לוי ובניון רוצים לצרף גם חלוץ, אבל נראה כי נדבך נוסף בהחלטה יהיה התוצאות שיושגו בשני המחזורים הקרובים. "חוגג לא מסתכל על המקום הראשון, אלא רוצה שהקבוצה תהיה חזק במירוץ על כרטיס לאירופה ותגיע לשם", אמר גורם במועדון לספורט1.


אתמול הקבוצה ערכה אימון שחרור. רוני לוי לא שוחח עם השחקנים ואמור לערוך היום אסיפה לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה. על פי המסתמן, המאמן לא יערוך שינויים גדולים בהרכב שניצח את הפועל ת"א: "עד יום ראשון יש מספיק זמן, שחקנים יוכלו להתאושש ולנוח", אמרו בקבוצה. "אין שום סיבה לערוך מהפכה כדי לקיים רוטציה. יש כאן שחקנים שיוכלו לעמוד בעומס. רבים מהם חיכו להזדמנות הזאת".



רוני לוי. לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב (אריאל שלום)


השיקול היחיד לגבי פרדי פלומיין שכבש במשחק האחרון הוא איננו מקצועי, אלא הרצון לבחון האם ניתן לאפשר לו לפתוח בשני משחקים ברציפות אחרי תקופה ארוכה בה לא היה בתכניות. אם פלומיין ינוח. תמיר עדי יפתח בהרכב וגדי קינדה יוסט חזרה לצד השמאלי.


במועדון ממתינים בנוגע לבקשה שהוגשה להתאחדות ולבקרה התקציבית לגבי "מענק הזר השישי". הסיבה: זאורז'יניו עזב לאחר סיום החלון והקבוצה מונה חמישה זרים, אך הצטרפות של שחקן זר נוסף בינואר תטרפד את המהלך וההתאחדות לא תאשר את העברת המענק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי