דיווח: סלטיק תשלם 3 מיליון ליש"ט על איסמעילה סורו

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | מאור אלקסלסי

הקשר בן ה-21 של יוסי אבוקסיס מחוזר ע"י האימפריה הסקוטית בה משחקים ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד. מספר קבוצות מצרפת הביעו ענייין

(גודל טקסט)
איסמעילה סורו, קשרה של בני יהודה בן ה-21, מעורר עניין רב במספר קבוצות ברחבי היבשת ועל פי דיווחים בתקשורת הסקוטית, סלטיק סימנה את סורו כרכש פוטנציאלי ותהיה מוכנה לשלם עבורו 3 מיליון ליש"ט. סקאוט מטעם מועדון הפאר הסקוטי נכח בשבת באצטדיון טרנר ועקב מקרוב אחרי ביצועיו של הקשר מחוף השנהב.

על פי הדיווחים בתקשורת הסקוטית, סורו, שמחזיק בחוזה בבני יהודה עד סוף עונת 2021, הוא רק אחד מבין מספר מועמדים פוטנצייאלים לרכישה על ידי סלטיק ונכון לעכשיו טרם נפתח משא ומתן מול מחזיקת הגביע.


בבני יהודה מודעים לעניין שמעורר סורו מאז העונה שעברה, ומספר קבוצות מצרפת, בלגיה ואוסטריה, כבר הביעו בו עניין, אך עד כה, לא הגיע הדבר לכדי משא ומתן של ממש. הבעלים ברק אברמוב, נוטה שלא למכור את הקשר לפחות עד תום העונה, על מנת שיוכל לעזור לקבוצה במאבקי הליגה והגביע.


 

עד כה לא נקב אברמוב במחיר מדויק עבור הקשר המוכשר, אולם גורמים המעורבים בפרטים העריכו, כי תג המחיר ההתחלתי עומד על כארבעה מיליון יורו, בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית. בתוך כך, תארח הערב הקבוצה, את הפועל רעננה, כאשר בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להגיע עם אותה דריכות ומוכנות שהציגו בניצחון האחרון נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי