נחמיאס יחזור ל-11, תורג'מן: "חייבים לשחק מהר ואגרסיבי יותר"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

נס ציונה רוצה להמשיך את המומנטום לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד כשתפגוש את הפועל חיפה ברביעי, גם ללא מלך שעריה מוסא מאזו המורחק. המאמן: "במשחק בית צריכים לעשות את העבודה". אליאס ייכלל בסגל

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה תפגוש מחר (רביעי) את הפועל חיפה במשחק בית כשהיא נמצאת בכושר מצוין עם ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד – שלוש תוצאות תיקו וניצחון יוקרתי על הפועל באר שבע. במחזור הקודם אמנם נס ציונה לא היטיבה לשחק נגד הפועל רעננה אך במהלך ה-0:0 שמרה לראשונה העונה על שער נקי. גם בקרב האוהדים קיימת התעוררות. האוהדים הוותיקים הזכירו לשחקנים כי הניצחון האחרון של הקבוצה בליגה עד העונה היה נגד הפועל חיפה בפברואר 1968. בסיום העונה נפרדה נס ציונה מהליגה הבכירה.

ובחזרה למשחק מחר: הקבוצה תחסר את החלוץ מוסא מאזו, מלך שעריה, שהורחק במחזור הקודם. המאמן עמיר תורג'מן לא אהב את היכולת החלשה במשחק האחרון ובמהלך שני האימונים לקראת המשחק דרש מהשחקנים לשכוח מהניצחון 1:2 על הפועל ב"ש ולרדת לקרקע.

עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק שני השבוע וזה לא פשוט, משחק נגד קבוצה מאומנת עם חלק התקפי חזק. אנחנו במומנטום טוב, אני מקווה שנמשיך בהתקדמות שלנו תוך הצגת כדורגל טוב וחיובי ואני בטוח שנגיע לתוצאות טובות".  באימון אמר המאמן לשחקנים: "אנחנו חייבים להשתפר. צריכים לשחק יותר אגרסיבי ולצאת קדימה במהירות. המשחק הקרוב קשה מאוד אבל במשחק בית צריך לעשות את העבודה". הצוות המקצועי מתלבט לגבי ה-11 ומסתמן שרז נחמיאס יחזור במקום אלעד שחף. הקשר שי אליאס שנפצע לפני כשלושה שבועות במדי הנבחרת הצעירה, יכול לחזור לסגל.

מוסא מאזו. נס ציונה תחסר את מלך שעריה (אודי ציטיאט)

הרכב משוער : עומרי גלזר, רומריק אטו, דרייס ויטנס, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטרי, רז נחמיאס, סביין לילאי, אופיר מזרחי, סיקו טורה, רז שטיין, דויד בויסן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי