Sport1 Banner

נפילת מתח אחרי ב"ש? רק 1:1 לבני יהודה נגד הפועל רעננה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

הקבוצה של קורצקי הייתה קרובה לרשום ניצחון ליגה ראשון מזה שלושה חודשים, אך פנדל מאוחר של ג'אן קבע חלוקת נקודות בבלומפילד. אנסה כבש את שער היתרון לקבוצתו, שהסתגרה לאחר מכן בכל דקות המשחק

(גודל טקסט)

נראה שהניצחון הגדול על הפועל באר שבע בטרנר גרם לנפילת מתח אדירה בקרבה של בני יהודה, שסיימה הערב (שלישי) ב-1:1 נגד הפועל רעננה באצטדיון בלומפילד, במשחק בו הכתומים היו עדיפים ברוב הדקות, אך התקשו לשחזר את היכולת שהציגו רק לפני מספר ימים.

הפועל רעננה הגיעה למפגש כשהיא תקועה במקום האחרון בטבלה, ובידיעה כי היא ניצחון היום, מה שהיא לא חוותה מאז המחזור השני בליגת העל, יעלה אותה לפחות זמנית מעל הקו האדום.

מצד אחד, יוסי אבוקסיס פתח עם ארבעה שחקני הגנה, כשהמוציא לפועל שלו היה עמית זנטי הלוהט, זאת בעקבות הצמד שכבש בב"ש. מנגד, מנחם קורצקי המשיך עם שלושת הבלמים, אך העניק ליוג'ין אנסה וקייס גאנם המהירים את המקום בחוליית ההתקפה, זאת במטרה לעקוץ בהתקפה מתפרצת קטלנית.

קורצקי. היה קרוב לניצחון ראשון מזה שלושה חודשים (אריאל שלום)
קורצקי. היה קרוב לניצחון ראשון מזה שלושה חודשים (אריאל שלום)

התכנון של קורצקי התגשם מהר מאוד, כשבדקה ה-28 התקפה מהירה מאוד של הפועל רעננה הגיעה לרגליו של יואב תומר, שזיהה את אנסה חופשי וסידר לחלוץ הגנאי את שערו השני העונה. האורחים בעיקר הסתגרו לאחר שער היתרון, ואפשרו לבני יהודה לתקוף ללא הפסקה את השער של אסף צור.

בדקה ה-86, לאחר שהיה נראה כי הזהובים בדרך להפסד, אבישי כהן ניסה להכניס כדור לכיוון מרכז הרחבה של רעננה, ומצא את ידו את ירדן כהן, במהלך שהוביל בצדק לכדור עונשין כתום, אותו תרגם דור ג'אן ל-1:1 ודאג לכך שקבוצתו לא תצא בידיים ריקות.

תיקו מאכזב לבני יהודה (דני מרון)
תיקו מאכזב לבני יהודה (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי