צפו בתקציר: מכבי נתניה גברה 0:1 על קריית שמונה, בצ'יראי נפצע

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אריאל שלום

היהלומים יצאו סופית מהמשבר עם ניצחון שלישי ברציפות בליגה. החלוץ המונטנגרי כבש שבוע שני ברציפות עם, אך מיד לאחר מכן הוחלף וכעת נראה כי הוא בחוץ לשלושה שבועות. רפואה וקבוצתו ירדו למקום האחרון בטבלה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה באופן סופי לדרך חדשה. אחרי הניצחון על הפועל חיפה בסוף השבוע האחרון, היהלומים אירחו היום (שלישי) את קריית שמונה במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגת העל, ובפעם השלישית ברציפות יצאו עם שלוש נקודות, לאחר 0:1 קטן על הצפוניים.

הקבוצה של קובי רפואה, שאחרי המשחק הערב רשמה הפסד רביעי ברציפות, מדורגת כעת במקום האחרון בליגת העל, זאת למרות שעל כר הדשא בנתניה היא הציגה יכולת טובה, אך כשלה פעם אחר פעם בסיומת.

הדקה ה-26 במשחק הייתה למעשה גם זו שהכריעה אותו, זאת בעקבות שגיאה אדירה של סילאס דה סילבה מק"ש, שהכשיל ברחבה שלו את דולב אזולאי והעניק לצהובים כדור עונשין, אותו לקח פאטוס בצ'יראי ודייק בקלות. מיד לאחר מכן, החלוץ ממונטנגרו נאלץ לפנות את מקומו על המגרש בשל מתיחה בירך, וכעת נראה כי הוא ישב בחוץ שלושה שבועות.

ברטקוס בצד אחד, הכדור בצד השני. בצ'יראי כבש שבוע שני ברציפות (אריאל שלום)
ברטקוס בצד אחד, הכדור בצד השני. בצ'יראי כבש שבוע שני ברציפות (אריאל שלום)

עד שריקת הסיום, המשחק המשיך לשמור על הקצב הטוב, כשדווקא המקומיים היו אלה שעסקו יותר בהגנה ואפשרו לשחקנים בלבן לאיים על דני עמוס, אך כאמור, הבעיטה האחרונה והחשובה ביותר הייתה הבעיה הגדולה ביותר של ק"ש, ונתניה הייתה זו שיצאה עם הנקודות בסיום.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי