בבאר שבע נשמו לרווחה: "ידענו שצריך לעצור את כדור השלג הזה"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

לחץ גדול השתחרר בבירת הנגב אחרי הניצחון החשוב על הפועל כפר סבא. בכר על הביקורות: "ברור שזה לא נעים, גם אני לא סופרמן". שמיר: "עברנו שבוע לא נעים" מליקסון צפוי לקבל דקות נגד מכבי חיפה.

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה אמש (שלישי) לאחר הניצחון הקטן והמתוק על הפועל כפר סבא. הקבוצה מבירת הנגב קטעה שני הפסדים רצופים, ולמרות הניצחון, האדומים מבינים שהיכולת שהציגו אמש, בייחוד במחצית השנייה, לא תספיק בקרב הצמרת במחזור הקרוב מול הקבוצה הלוהטת בליגה, מכבי חיפה. אולם המטרה הושגה: שלוש נקודות שיורידו את מפלס הלחץ.

בסיום המשחק בכר החמיא לשחקניו על היכולת במחצית הראשונה והמאמץ שהשקיעו לאורך כל המשחק: "זו הייתה אחד המחציות היותר טובות שלנו העונה. שלטנו ושטפנו את המגרש, היינו צריכים לכבוש יותר שערים. במחצית השנייה אולי ירדנו ביכולת, אבל ברמת המחויבות והאגרסיביות של השחקנים אני חושב שהשתפרנו. בתקופה כזו לחוצה כשאתה מוביל 0:1 אתה רוצה רק לשמור על התוצאה במחצית השנייה".

ברמה האישית, בכר התייחס גם לביקורות שספג בעצמו בעקבות היכולת החלשה של הקבוצה בתקופה האחרונה: "זה חלק מהמקצוע. ברור שזה לא נעים אבל כל מאמן עובר את זה, וגם אני לא סופרמן. כמו כולם יש לי גם תקופות פחות טובות, גם ברגעים האלה צריך להתרומם ולשדר שחקנים שאני עדיין מאמין בהם".


ברק בכר: "אני לא סופרמן" (אודי צטיאט)

קשר הקבוצה, ומי שמסתמן כ'באנקר' של ברק בכר, עדן שמיר הוסיף בסיום: "עברנו שבוע לא נעים. ידענו שאנחנו צריכים לבוא לפה ולעצור את כדור השלג הזה. היה חשוב שננצח. ברור שכדאי לעשות את זה בדרך יותר יפה, אבל המטרה העיקרית הייתה לבוא, לנצח ולעצור את כדור השלג הזה שהתחיל בהפסד לנס ציונה. 

לאחר שהודח מהסגל במחזור הקודם עקב עבירת משמעת, נייג'ל האסלביינק חזר להרכב של בכר שהעניק מימד התקפי נוסף לצד בן שהר. ההולנדי-סורינאמי נראה רעב מאוד לכדור והשקיע המון אנרגיה למרות שלא מצא את הרשת.

על פי התכנון, מאור מליקסון, שחזר לסגל הקבוצה אמש לאחר חצי שנה היעדרות בעקבות ניתוח בקע שהסתבך, אמור היה להיכנס כמחליף בדקות הסיום, אולם בשל פציעתו של הבלם לואי טאהא, בכר נאלץ לערוך חילוף כפוי ולעלות את מרואן קבהא. הצוות הרפואי יבחן בימים הקרובים את מצבו של בלם נבחרת ישראל, שככל הנראה לא התאושש מהפציעה שספג במהלך המשחק נגד פולין.


מליקסון. צפוי לקבל דקות נגד מכבי חיפה (אודי צטיאט)

אם טאהא לא יהיה כשיר למפגש עם מכבי חיפה, בכר יצטרך להחליט בין עמית ביטון הצעיר להסטה של מרואן קבהא או דוד קלטינס למרכז ההגנה. באשר לקפטן, המאמן מתכנן להעניק לו מספר דקות כבר במחזור הקרוב לעיני הקהל הביתי באצטדיון טוטו טרנר. הקבוצה תזכה ליום חושפי ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק המרתק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי