לוי לשחקני בית"ר לפני חדרה: "שנו את קבלת ההחלטות שלכם"

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

מאמן בית"ר שוחח עם השחקנים לקראת הפועל חדרה והעיר על הטעויות, בעיקר בחלק ההתקפי: "אין לנו את היכולת להרוג משחקים". לקראת ינואר: ארון שוינפלד סומן כמועמד להצטרף

(גודל טקסט)

למרות הניצחון על הפועל תל אביב, רוני לוי ביקר את שחקניו באסיפה שקיים אמש. המאמן עשה זאת גם אחרי המשחק מול מכבי חיפה, אלא שבניגוד למשחק ההוא, הפעם בית"ר סיימה עם ניצחון.

המאמן חילק את האסיפה לחלק הקדמי והאחורי ואמר לשחקנים: "אתם צריכים לשנות את קבלת ההחלטות שלכם בשליש האחרון". בהמשך העיר המאמן והוסיף כי "כרגע אין לנו את היכולת 'להרוג משחקים', זה דבר שאנחנו לא עושים עד עכשיו. יכולנו לגמור את המשחק בשלב מוקדם".

המאמן לא תרגל אתמול את ההרכב אבל שוחח עם אנטואן קונטה והודיע לו כי הוא מעדיף שיקבל מנוחה לקראת המשחק ולא להעמיס עליו אחרי שחזר מפציעה. שי קונסטנטין צפוי לפתוח בהרכב. פרט אליו, לוי לא יערוך שינויים משמעותיים בהרכב.

במועדון עוקבים אחר מספר שחקנים לקראת ינואר ובעיקר אחר שחרורים ממכבי תל אביב. שמו של ארון שוינפלד עלה בקיץ ואם ישוחרר תישקל פניה מחדש בינואר. החלוץ היהודי-אמריקאי זכה רק ל-20 דקות משחק העונה מולדימיר איביץ', ובשתי העונות האחרונות רשם 15 הופעות ליגה בלבד וכבש 3 שערים. 


ארוין שוינפלד. בבית"ר עוקבים אחרי מצבו (אריאל שלום)

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין (תמיר עדי), ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי