אלירן עטר וז'איר אמאדור מחוץ לסגל מכבי ת"א לדרבי

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

איביץ' החליט להשאיר את החלוץ הכשיר מחוץ לסגל, גם הבלם לא ישחק בשל סיבות משפחתיות. שחר פיבן יפתח במקומו לצד טיבי, אצילי יפתח במקום חוזז, גם שוינפלד בתמונת ההרכב. 8,000 צהובים יגיעו לבלומפילד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ז'איר אמאדור, בלמה הפורטוגלי של מכבי תל אביב ואחד משחקני ההגנה המצטיינים של האלופה מתחילת העונה, לא יעמוד לרשותו של המאמן ולדימיר איביץ' ולא ייכלל בסגל לדרבי הערב (רביעי) בשל סיבות אישיות-משפחתיות.

מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא הבלם שחר פיבן, שישחק לצד איתן טיבי במרכז ההגנה. פיבן איבד העונה את מקומו בהרכב הראשון, בעיקר בשל היכולת הגבוהה שגילו טיבי ואמאדור יחד במרכז ההגנה, והערב הוא יקווה להוכיח כי הוא ראוי לחזור ללבוש את חולצת ההרכב הראשון.

במכבי קיימת דריכות גבוהה מאוד לקראת המשחק, כאשר בקבוצה דיברו שוב ושוב על צמד משחקי הדרבי מהעונה שעברה שהסתיימו בתיקו ללא הכרעה, למרות יחסי הכוחות שנטו בבירור לטובת האלופה, בדיוק כפי שקורה כעת.

אופואדו. מחלים מקרע בשריר הירך האחורי (אריאל שלום)
אופואדו. מחלים מקרע בשריר הירך האחורי (אריאל שלום)

איביץ' צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב, כאשר עומר אצילי, שלא שותף כלל במשחק החוץ בקריית שמונה בשבת, מועמד לפתוח הערב על חשבון מתן חוזז. גם ארון שויינפלד נמצא בתמונת ההרכב, כאשר ההתלבטות היא בינו לבין איתי שכטר במרכז ההתקפה.

צ'יקו אופאדו, שמחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי, לא ייכלל בסגל ויחמיץ גם את המשחק נגד מכבי נתניה בשבת. ניק בלקמן שסובל גם הוא מפציעה בשריר הירך האחורי לא ישותף הערב, כמו גם אורוש ניקוליץ' שמחלים מדלקת באיזור הברך. גם שניהם לא צפויים להיות בסגל למשחק נגד נתניה בשבת.

לפחות 8,000 אוהדים צהובים ילוו את הקבוצה בבלומפילד. בקרב האוהדים משני הצדדים קיימת תכונה גדולה במיוחד, קודם כל מכיוון שמדובר בדרבי, אבל גם כי המשחק חוזר לאצטדיון בלומפילד, אחרי שלוש שנים ששוחק בנתניה ובמושבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי