אחרי תשעה חודשים: סלליך חוזר לסגל מכבי חיפה

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | באדיבות מכבי חיפה, האתר הרשמי

ז'אנדו פוקס, שצפוי לעזוב את הכרמל בחודש ינואר, נפצע בקרסול במהלך האימון ולא יעמוד לרשות הירוקים, הקשר ייכלל בסגל במקומו. בלבול לשחקנים: "הגיע הזמן שנתחיל לדרוס"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה תארח הערב (19:55 בספורט4) את מ.ס. אשדוד ומקווה להמשיך ברצף הניצחונות שלה כדי להיצמד למכבי תל אביב במאבקי הצמרת. המאמן מרקו בלבול לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב שניצח את הפועל חדרה. לפי ההחלטה הזאת, ירדן שועה שעלה כמחליף וכבש במשחק הקודם יישאר על הספסל ויאניק ווילדסחוט יפתח לצד ניקיטה רוקאביצה, מלך השערים של הקבוצה.


המאמן מודע לכך שביום ראשון קבוצתו תצא למשחק חוץ משמעותי בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, אך ביקש מהשחקנים להיות מרוכזים רק במשחק הקרוב: "אנחנו צריכים לחשוב רק על אשדוד. תתמקדו בתכנית המשחק שלנו, הגיע הזמן שנתחיל לדרוס בכל ה-90 דקות". 


הבשורה המשמחת לקראת המשחק היום היא חזרתו של הקשר סיניטיהו סלליך לסגל אחרי תשעה חודשי היעדרות. ז'אנדו פוקס, הקשר המושאל מאלאבס שצפוי לעזוב בוחדש ינואר, נפצע בקרסולו באימון ולא יעמוד לרשות המאמן. מספר קבוצות בליגה השנייה בצרפת עוקבות אחרי מצבו של השחקן בכרמל.



ז'אנדו פוקס. צפוי לעזוב בינואר (מאור אלקסלסי)


הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי