משחק העונה? מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 3:3, צפו בתקציר

מכבי חיפה , מ.ס. אשדוד סיום
מכבי חיפה , מ.ס. אשדוד סיום | מאור אלקסלסי

טירוף בסמי עופר: דין דוד הדהים את המארחת בדקה ה-40, ווילדסחוט (47) ואשכנזי (57) הפכו מבישולים מדהימים של חזיזה. אזולאי (78) השווה מהנקודה הלבנה ולא חגג, אלאבי (85) הפך אך עופרי ארד השווה בדקה ה-92

(גודל טקסט)

מכבי חיפה, המדורגת במקום השני בטבלה אירחה הערב (רביעי) את מ.ס. אשדוד באצטדיון סמי עופר בתקווה להמשיך בכושר הנפלא שלה ולרשום ניצחון ליגה חמישי

ברציפות, מנגד, מ.ס. אשדוד המדורגת במקום התשיעי בטבלה, הגיעה למשחק ללא מאמנה רוני אוואט ולאחר שלא הצליחה להשיג ניצחון בשלושת המשחקים האחרונים.


אך תקוות לחוד ומציאות לחוד, ואפילו מרקו בלבול לא היה מוכן למשחק שראינו הערב. המשחק נפתח בסערה, הירוקים ישבו על האורחת כבר מהרגע הראשון לעיני הקהל הביתי והיו מסוכנים אך לא יעילים מול השער. 13 קרנות במחצית הראשונה לא הספיקו, ובדקה ה-40 הגיע העונש. דין דוד ניצל חטיפה רעה של סאן מנחם בהגנת הירוקים והכניע את ג'וש כהן מקרוב. 0:1 מפתיע לאורחת במחצית.

 
למחצית השנייה, החבורה של מרקו בלבול עלתה כמו מלוע של תותח. דולב חזיזה בישל באומנות ליאניק ווילדסחוט שנגח לרשת החשופה והשווה את התוצאה בדקה ה-47. חזיזה עשה את זה שוב בדקה ה-57 עם בישול כמעט זהה ליובל אשכנזי, שהשלים מהפך אחרי ששלח פצצה לקורה ופנימה. 1:2 למכבי חיפה.
 



דולב חזיזה מלהטט על הדשא בסמי עופר (מאור אלקסלסי)


נגמר? ממש לא. בדקה ה-77, שלומי אזולאי ניצל בלבול בהגנת הירוקים, יובל אשכנזי ניסה לחטוף את הכדור ובעט בקשר, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. השחקן המוכשל גלגל כדור שטוח לפינה השמאלית והשווה ל-2:2. 

 
 

בדקה ה-85, האורחת הפכה את התוצאה! התקפה יפהפייה הסתיימה בכדור נהדר לסמואל אלאבי, שניצל הפקרות בהגנה וכבש את השלישי בקלילות. 2:3 לאשדוד! בדיוק כשחשבנו שזה הסוף, מקסים פלקושצ'נקו הרים כדור חופשי נפלא בדקה ה-92, עופרי ארד התרומם גבוה והציל את הירוקים מהפסד מפתיע.

3:3 מטורף בסיום. ובעקבות הניצחון בדרבי התל אביבי, הירוקים רחוקים 5 נקודות ממכבי תל אביב.

 


סינטיהו סלליך. חזר לסגל אחרי היעדרות של תשעה חודשים (מאור אלקסלסי)



מרקו בלבול. מקווה להמשיך את הרצף. (מאור אלקסלסי)


משה אוחיון. מחליף את רוני אוואט על הקווים (מאור אלקסלסי)


מהלך המשחק

אחרי חמש דקות, מצב ראשון בסמי עופר. יובל אשכנזי הוכשל על ידי פיראס אבו עאקל והעניק לירוקים בעיטה חופשית ממרחק של 22 מטרים. סאן מנחם ניגש לכדור וסובב אותו באומנות, אך המשקוף עצר אותו. בדקה ה-13, ניסיון נוסף של הירוקים. יאניק ווילדסחוט חדר מהאגף השמאלי וניסה לבעוט בעוצמה, אך הכדור הורחק לקרן. שרי הרים כדור חזק שעבר את השחקנים ויצא החוצה.


הירוקים ממשיכים לחוץ. יובל אשכנזי נע בחופשיות על קצה הרחבה, מסר לווילדסחוט שהחזיר לו בנגיעה, הקשר ניסה להכניע את משפתי עם בעיטה שטוחה אך הכדור הלך היישר לידיים של השוער. בדקה ה-16, כניסה לא יפה של יצחק אספה זיכתה אותו בכרטיס צהוב. דקה לאחר מכן, כדור גובה הגיע לווילדסחוט, שפעם נוספת הוריד בנגיעה לאשכנזי. הקשר בעט בעוצמה אך זינוק אדיר של משפתי הדף את הכדור לקרן.



צ'רון שרי. ימשיך בכושר הנפלא? (מאור אלקסלסי)



אוהדי מכבי חיפה. כרגיל הגיעו בהמוניהם (מאור אלקסלסי)



יובל אשכנזי נבלם על ידי לאונרדו אוסו (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-23, סאן מנחם נגח לקורה, אך השופט הניף את הדגל לנבדל. בדקה ה-29 מצב נוסף לירוקים, ווילדסחוט קיבל כדור מהאוויר וניסה לשגר וולה אך הכדור לא התלבש לו והתגלגל לידיים של השוער. 


בדקה ה-35, בלבול בין משפחתי לאוואני כמעט הוביל לשער עצמי של אשדוד, אך השוער התעשת במהירות. דקה לאחר מכן, חזיזה פרץ מהאגף הימני, ניסה להעביר כדור רוחב אך הכדור הורחק לקרן. אחוזי השליטה בכדור אחרי 34 דקות: 72 מכבי חיפה, 28 אשדוד.


הלם בסמי עופר. בניגוד מוחלט לתוצאת המשחק, בדקה ה-40, האורחת הגיעה למצב הראשון במשחק. שלומי אזולאי פרץ מהאגף השמאלי, העביר כדור רוחב לבנצי מושל, סאן מנחם ניסה לחטוף אך הכדור הגיע היישר לרגלי דין דוד שמקרוב שלח פצצה וכבש את הראשון. 0:1 מפתיע לאשדוד במחצית.



גיל כהן. האורחת היממה את סמי עופר לפני הירידה למחצית. (מאור אלקסלסי)


דולב חזיזה. שחקן חודש נובמבר של ספורט1 (מאור אלקסלסי)


דין דוד חוגג את שער היתרון המפתיע (מאור אלקסלסי)


שגיב יחזקאל ודין דוד חוגגים בסמי עופר (מאור אלקסלסי)



שחקני אשדוד חוגגים. (מאור אלקסלסי)


דין דוד חוגג את שער היתרון (מאור אלקסלסי)


מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בסערה. לאחר שהירוקים רשמו את הקרן ה-17 במשחק, דולב חזיזה קיבל כדור באגף השמאלי, להטט באספה והרים הגבהה אדירה ממש מקו הקרן היישר לראשו של ווילדסחוט, שנגח לרשת החשופה. 1:1 מהיר!


מהפך בסמי עופר! דולב חזיזה עושה את זה! בדקה ה-57, הקשר שוב פרץ נהדר מהאגף השמאלי, הגביה ליובל אשכנזי שחיכה במרכז הרחבה ושלח פצצה אדירה לקורה ואל הרשת. 1:2 למכבי חיפה!

הירוקים ממשיכים לרוץ והקהל הביתי בטירוף. מאבוקה הרים נפלא לרוקאביצה שבעט בנגיעה אך רועי משפתי הציל את הכדור לקרן באינסטינקט אדיר. ניקיטה רוקאביצה פינה את מקומו בדקה ה-65, ירדן שועה עלה כמחליף. דולב חזיזה הוחלף גם הוא בדקה ה-72 ובמקומו נכנס רז מאיר.



יאניק ווילדסחוט חוגג את שער השוויון (מאור אלקסלסי)



שחקני מכבי חיפה חוגגים. עלו בסערה למחצית השנייה (מאור אלקסלסי)


יובל אשכנזי ויאניק ווילדסחוט חוגגים. כובשי השערים של מכבי חיפה הערב (מאור אלקסלסי)


יובל אשכנזי חוגג (מאור אלקסלסי)

רגע דרמטי בסמי עופר בדקה ה-74. שלומי אזולאי רץ עם הכדור ברחבה לאחר בלבול בהגנת הירוקים. יובל אשכנזי ניסה להרחיק את הכדור ופגע בקשר, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אזולאי ניגש לבעיטה, גלגל את הכדור לפינה השמאלית והכניע את ג'וש כהן. 2:2 בסמי עופר

סמי עופר בהלם! בדקה ה-84, בתום התקפה יפהפייה של האורחת, סמואל אלאב המחליף ניצל הפקרות בהגנת הירוקים, קיבל כדור נהדר ברחבה  והכניע את ג'וש כהן מקרוב. 2:3 מדהים למ.ס. אשדוד

בדיוק כשחשבנו שזה נגמר, כדור חופשי נפלא של מקסים פלקושצ'נקו בדקה ה-92 הגיע לראשו של עופרי ארד, שנגח מקרוב וחתם את תוצאת המשחק. 3:3 מטורף בסיום.


אלאבי חוגג את המהפך המפתיע (מאור אלקסלסי)


כדור העונשין של שלומי אזולאי (מאור אלקסלסי)



שחקני מכבי חיפה. יסתפקו בנקודה (מאור אלקסלסי)


הרכבים
מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם (מקסים פלקושצ'נקו), נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (רז מאיר), צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה (ירדן שועה).


מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה ׁ(זוהר זסנו), טימוטי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל, שלומי אזולאי, בנצי מושל, דין דוד (מוחמד כנען), שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי