חזיזה: "אני מבטיח שהתיקו לא יוציא לנו את הרוח מהמפרשים"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הקשר המצטיין דיבר לאחר התיקו המטורף עם אשדוד: "לומדים מזה, אנחנו קבוצה צעירה שרוצה להצליח". בלבול: "מאכזב מאוד, היינו צריכים לנצח". שלומי אזולאי: "היה ברור שאני לא אחגוג נגד מכבי חיפה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (רביעי) בתיקו 3:3 מטורף באצטדיון סמי עופר. למרות שליטה מוחלטת של הירוקים במשחק, הקבוצה של משה אוחיון ורוני אוואט הייתה יעילה במשחק המעבר וניצלה פעם אחר פעם את המצבים שלה מול השער. הירוקים, שחזרו מפיגור מוקדם, איבדו אותו וניצלו בעור שיניהם מהפסד מטורף בזכות שער של עופרי ארד בדקה ה-92. 

לאחר המשחק, מרקו בלבול אמר לספורט1: "אנחנו מאוכזבים מאוד, תוצאה לא טובה אצלנו בבית. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה אחרי המהפך, קשה לספור כמה התקפות היו להם אבל ספגנו שלושה שערים וזה מאוד מאכזב. סה"כ יש לנו הרבה מה ללמוד, אבל היו גם הרבה דברים טובים, חזרנו מפיגור, גילינו אופי, הגענו למצבים, שלטנו במשחק אבל לצערי זה לא הספיק".

ההפקרות במשחק ההגנה: "היינו רכים מדי, לא פיזיים, משחק ההגנה לא היה טוב, אבל לפעמים שחקנים עושים טעויות וזה חלק מהמשחק. לצערי על כל טעות שילמנו במזומן וביוקר. צריך להתקדם".


הצורך ברוטציה:
 "לא מסכים שיש צורך ברוטציה. פתחנו מצוין את המשחק, שלטנו ללא עוררין, היינו מאוד חדים, אני חושב שהשחקנים יכולים לעמוד בעומס המשחקים והמדדים הפיזיים שלנו מראים את זה. לצערי איבדנו 2 נקודות".

הפער ממכבי תל אביב: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, אנחנו בתקופה האחרונה משחקים כדורגל טוב, מבקיעים הרבה מאוד שערים, שולטים במשחקים, בהגנה צריך לתת את הדעת ולהיות הרבה יותר אגרסיביים. נרים את הראש ונמשיך קדימה".


מרקו בלבול: "היינו רכים מדי" (מאור אלקסלסי)

גם דולב חזיזה, שבישל שני שערים מדהימים דיבר בסיום: "יש גם משחקים כאלה, שלטנו לאורך כל המשחק, הם הגיעו אולי לשלושה מצבים והצליחו לכבוש בכולם. אין מה לעשות, יש משחקים כאלה. אנחנו צריכים לקחת את זה שחזרנו מפיגור, היינו יכולים להרוג את המשחק ולא עשינו את זה. אבל בסדר, לומדים מזה, אנחנו קבוצה צעירה שרוצה להצליח, יש משחקים כאלה, צריך להרים את הראש, יהיה בסדר".

הפער ממכבי תל אביב: "תמיד מאכזב לאבד נקודות, רצינו לנצח מול הקהל הביתי, כולם יודעים כמה רצינו שזה יקרה, אבל יש עוד עונה ארוכה, נרים את הראש וצריך לחשוב על המשחק הבא".

האם התיקו יוציא את הרוח מהמפרשים, בדומה לשנים הקודמות: "אני מבטיח שזה לא יקרה".


שחקני מכבי חיפה מאוכזבים: "אנחנו קבוצה צעירה שרוצה להצליח" (מאור אלקסלסי)

משה אוחיון סיכם: תיקו בחוץ נגד מכבי חיפה זאת תוצאה טובה. התכוונו מהתחלה לעמוד טוב, וזה מה שעשינו במחצית הראשונה. לא היינו טובים מבחינה התקפית אבל מבחינה הגנתית עשינו את העבודה. במחצית השנייה לא עלינו כמו שצריך, בלי ששמנו לב הם שמו שני גולים, מאוד קשה לרדוף אחרי מכבי חיפה. אבל הגיע הפנדל ואז השער השלישי היפה. בסוף חטפנו גול, חבל, אבל אני מרוצה.

ההחלטה לפתוח עם סמואל אלאבי: "זאת החלטה מקצועית של מאמן, לכל משחק אני מתכונן אחרת, אלאבי שחקן מצוין שכבש שער נפלא, אני בטוח שכולם יתרמו לקבוצה שלנו".

האמונה בסגל השחקנים: "אני מאמין בכל השחקנים, היום רצינו לשחק עם קצת יותר מהירות, זה עבד לא רע. כולם היו מחויבים, כל מי שמקבל את ההזדמנות צריך לתת את הכל ב-100%"


שלומי אזולאי. לא חגג את השער (מאור אלקסלסי)

שלומי אזולאי, שסחט כדור עונשין וכבש אותו אמר לספורט1 לאחר המשחק: "היה מאוד מרגש לחזור לסמי עופר, למועדון שגדלתי בו. כיף לשחק פה, כיף לכבוש, אם היו אומרים לי שבתחילת המשחק יהיה תיקו הייתי שמח, אבל בדרך שבה התפתח המשחק זה קצת מאכזב. אני בדרך כלל לא מדבר על שיפוט, אבל אני חושב שהגיע ליחזקאל עבירה שלא נשרקה".

הסיבה שלא חגג את השער: "זה היה ברור בשבילי. גדלתי במכבי חיפה, אני אוהב את המועדון הזה, ידעתי שאם אני אכבוש אני לא אחגוג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי