תורג'מן זעם: "למה אדלר לא הלך לבדוק את הפנדל ב-VAR?"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן סקציה נס ציונה הגיב בכעס על החלטת השופט לתת לקריית שמונה פנדל גבולי בדקה ה-97: "האם זה בגלל שנס ציונה קבוצה קטנה?". המועדון הוציא הודעה זועמת: "לא נשתוק יותר, לא מוכנים להצטייר כנמושות"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה שוב מתחת לקו האדום, לאחר ההפסד הביתי הדרמטי 2:1 אתמול (רביעי) להפועל חיפה, מפנדל הזוי בדקה ה-97. רק 493 צופים הגיעו לאצטדיון המושבה כדי לצפות במשחק החלש, בו ספגה נס ציונה שני שערים מבעיטות 11 מטרים – אחד בכל מחצית. במחזור הקרוב תצא נס ציונה לקרב תחתית בצפון נגד קריית שמונה, הקבוצה הנוספת שנמצאת מתחת לקו האדום.

כמובן שהזעם בסיום הופנה לעברו של השופט זיו אדלר, בשל ההחלטה המקפחת בשריקה לפנדל הגבולי מבלי ללכת לבדוק את המהלך אצל שופטי המסך.

המאמן עמיר תורג'מן רתח: "למה השופט לא הלך לבדוק את ההחלטה ב-VAR? מדוע קבע את הפנדל מבלי לבדוק, האם זה בגלל שנס ציונה קבוצה קטנה? יש היום את הטכנולוגיה לבדוק, השופט היה צריך לבדוק פשוט ללכת לראות במסך".

גלזר. ייבדק רק מחר (לירון מולדובן)
גלזר. ייבדק רק מחר (לירון מולדובן)

היכולת של הקבוצה: "אני מעודד מהמחצית השניה בה שיחקנו בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של רומריק אטו. ביום ראשון נגיע לצפון יותר מוכנים, כי זה חלק מהכדורגל. ניקח את ההפסד הזה, ננתח אותו ונמשיך קדימה".

נס ציונה נאלצה להחליף בפתיחת המחצית השניה את השוער עומרי גלזר, שנפצע ברגלו, ובמקומו נכנס אל בין הקורות השוער מתן זלמנוביץ'. רק מחר תתברר פציעתו של עומרי גלזר. להרכב נגד ק"ש יחזור החלוץ מוסא מאזו אשר סיים עונש הרחקה.

זלמנוביץ' אמר בסיום: "אני מאחל החלמה לעומרי גלזר. זה מבאס לקבל גול בבעיטה האחרונה במשחק בהופעת הבכורה בליגת העל. היה פנדל מאוד גבולי, אבל צריך לקבל את החלטת השופט".

זיו אדלר. ספג טענות קשות מנס ציונה (דני מרון)
זיו אדלר. ספג טענות קשות מנס ציונה (דני מרון)

המועדון הוסיף להביע את זעמו ולטעון לקיפוח מצד השופטים בהודעה רשמית הבוקר: "בשנים האחרונות הושקעו כספים רבים בענפי הספורט השונים בנס ציונה, וכך גם בקבוצת הכדורגל שהעפילה בסיום העונה הקודמת לליגת העל לאחר היעדרות של 51 שנים. אנו מבקשים להאיר את עיני אוהדי הספורט והתקשורת למצב מתמשך ובלתי נסבל של קיפוח הקבוצה בהחלטות שופטים בחלק גדול ממשחקי הקבוצה מתחילת העונה. להרגשתנו נוצר הרושם שלשופטים קל יותר לשרוק נגד שחקני נס ציונה אך כשהמצב הפוך – קולו של השופט לא נשמע".

עוד נכתב בהודעה: "במשחק אתמול עם הפועל חיפה, בדקה ה-96 שרק זיו אדלר לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר כביכול עבירה שנעשתה על ענר שכטר. באוזניו של אדלר, שופטי המסך יגאל פריד ודוד פוקסמן טענו שההחלטה אינה חד משמעית ושעליו ללכת לבדוק את החלטתו במסך, אך אדלר החליט להימנע מכך למרות חוסר הוודאות, הדקה הקריטית ובקשת שופטי המסך. מדוע בדקה ה-45 דווקא כן החליט ללכת למסך ולשרוק לכדור עונשין והרחקתו של אטו? מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה לא מוכן להצטייר כ"נמושות הליגה" ולא נשתוק יותר לנוכח שריקות והחלטות של שופטים כאלה ואחרים שידם קלה על "המשרוקית" במשחקי הקבוצה הקטנה והצנועה. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה משופטי ליגת העל שינהלו את המשחקים בצורה ספורטיבית, הוגנת, ללא מורא וחשש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי